HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

14. rész

Ancsika16 2008.08.12. 14:46

Hello!:)Ma kicsit fáradt vagyok , de azért megerőltetem magam.:)Itt a kövi:

Gusti reggel 7-kor felébredt , és támadt egy remek ötlete , ezért a többieket is felkeltette.Elmondta nekik a tervét , és egy kávé után mindenki rábólintott.

*nálunk*

Épp aludtam , amikor éreztem hogy valaki az arcom simogatja.

-Lányok , hagyjatok már aludni!-,én (magyarul)

-Öm, nem beszélek magyarul-,valaki , akinek rögtön felismertem a hangját.

-Bill!-,ugrottam a nyakába.-Azthittem hogy ma délig fogsz aludni a tegnapi buli után.

-Hát , én is , de Gustav kitalálta , hogy jöjjünk át hozzátok.-,Bill

-Hánykor keltetek?-,én

-7-kor , aztán 15 perc alatt mindenki rendbeszedte magát , és jöttünk hozzátok.-,Bill

-És milyen volt a buli?-,én

-Sz*r.-,Bill

-Hé!Ne beszélj csúnyán!-,szóltam rá kicsit megemelve a hangom.

-Ok , ok.Egyébként egy sztriptíz bárba mentünk , de 3-an le is léptünk onnan kb 1 óra múlva.Aztán sétáltunk egy pár órát , meg dumáltunk , utána meg Gustavéknál elaludtunk , és innentől már tudod.-,Bill

-Hiányoztál!-,én a szemébe nézve.

-Te is!-,Bill , majd épp hogy megcsókolt volna...

-Khm!...Kimenjünk?-,többiek.

-Öm , ne... -,én kicsit pirulva , de Bill köbevágott:

-Igen!-,Bill

-Ok , addig lemegyünk kaját csinálni.-,többiek , aztán kimentek.

-Hol is tartottunk?-,Bill

-Azt hiszem , valahol itt:-,én , majd megcsókoltuk egymást.Mikor befejeztük , elmentem zuhanyozni , fölöltöztem , és együtt lementünk kajálni.Kaja után Anna és Gustav elmentek a parkba sétálni , Lisa és Georg pedig elmentek plázázni(Hát igen , Lis a vásárlás mániás. XD)Miután mindenki elment , Billel ketten maradtunk a házban.Épp mosogattam , amikor Bill mögém állt , és átölelt.

-Szeretlek!-,súgta a fülembe , mire elmosolyodtam.Egyszercsak megcsörrent Bill telefonja.

-Pillanat , fel kell vennem.-,mondta , majd elengedett, és felvette:-Hallo?/Mi?/Mégis mikor?/Ne már!/És mennyiidőre megyünk?/1 hét?!Ezt nem mondod komolyan!/Ok.Szia!/-,Bill , majd letette , és odajött hozzám.

-Van egy rossz hírem.-,mondta szomorúan.-Holnap délután elutazunk , mármint az egész banda 1 hétre.-,Bill

-Koncertezni mentek?-,én

-Aha...Ne haragudj , nem én akartam , csak a menedzserünk...-,de nem tudta végigmondani.

-Cssss-tettem a szájára a mutató ujjam-semmi baj.Megértem , hogy el kell mennetek.-,én

-De 1 hétig nem foglak látni.Mit fogok én csinálni nélküled 1 hétig?-,Bill nagyon szomorúan

-Koncertezel , én meg addig a lányokkal tanulok németül.-,mondtam mosolyogva , mire neki is kicsit jobb kedve lett.

-De nagyon fogsz hiányozni!-,mondta kisfiúsan.

-Te is nekem!De legalább addig lesz időm németezni.-,mondtam

-Ez igaz.Jó lesz majd ha nem kell állandóan a régi angolkönyveimet olvasnom azért , hogy nehogy valami hülyeséget mondjak.-,Bill mosolyogva.

-Oh , szóval ennyit sem érek neked?-,fordítottam neki hátat , és bevágtam a műdurcit.

-Nem erről van szó....Ne legyél már ilyen....-,nyavajgott

-Milyen?-,kérdeztem még mindig hátatfordítva.

-Hát , ilyen haragtartó.Ne haragudj!...-,Bill , és magafelé fordított , majd olyan boci szemekkel nézett rám , hogy azthittem elolvadok(a titkos Kaulitz fegyver XD)

 

-Ne nézz így!-,én kicsit ellágyulva

-Hogy?-,hajolt közelebb , mintha nem tudta volna miről beszélek.

-Így!Ilyen boci szemekkel.-,én

-Miért?Különben mi lesz?-,huncut mosollyal

-Ez!:-,én , majd lefröcsköltem vízzel (mivel még mindig a mosogatónál voltunk.)

-Hé!Ez nem ér!!!Tönkremegy a sminkem!-,Bill nyafogva

-Megérdemled!-,én röhögve

-Igazán!Gyere csak!-,Bill , majd fölkapott , becipelt a fürdőbe , és rámeresztette a zuhanyt.(XD)

-Ez nem fair!Jössz te is!-,én , majd berántottam magam mellé...Kb. 15 perc múlva röhögve , és víztől csöpögve száltunk ki a zuhany alól.

-Bill!!!...Esküszöm..., hogy te nem vagy komplett!-,én röhögéstől fuldokolva.

-Bagoly mondja verébnek...-,Bill szintén röhögve

-Szemét!-,én , majd neki löktem a fürdő falának.

-Au!Ez fájt!-,Bill

-Boccs-,én

-Ezért még megfizetsz!-,Bill , majd közelebb jött hozzám.

-Igen?És hogy?-,én

-Így!-,majd megcsókolt , és így elvoltunk egy darabig.

-Bill!Vetkőzz!-,mondtam neki mosolyogva.

-Na , mit szeretnél?-,és levette a felsőjét.

-Szárazruhában látni!-,én nevetve , mire egy picit elpirult.-Itt egy törölköző , én a szobámban öltözöm , úgyhogy kopogj , mielött bejönnél!-,én

-Ok.-,Bill, majd kimentem a fürdőből , és bementem a szobámba öltözni.Mikor kész voltam , elindultam a fürdőhöz , és bekopogtam.

-Gyere!-,Bill

-Kész vagy?- én

-Aha.-,Bill egyszál törölközőbe

-Add ide a ruhád!-,én ,és beraktam a ruhákat a szárítóba.Felmentünk a szobámba , és lefeküdtünk az ágyra tv-zni.Én a mellkasára hajtottam a fejem , ő meg átkarolt , és így néztük a tv-t.

-Hiányozni fogsz!-,Bill , és egyre szorosabban ölelt.

-Te is.-,én ,majd a nyakához bújtam.

-Mindennap hívlak majd , és küldök sms-t németül , hogy legyen min gondolkodnod.-,mondta vigyorogva.

-Ok.:)-,én , aztán kb 15 perc múlva megint megszólaltam:-,megnézem ,megszáradtak-e már a ruhák.

-Ok.-,Bill ,és adott egy puszit , én meg lementem a ruhákért.

-Itt is vagyok.-,mondtam , aztán odaadtam neki a ruháit.-Öm , kimegyek amíg öltözöl.Ok?-,én

-Ok , de nem muszáj.-,Bill

-Inkább kimegyek-,én , és becsuktam az ajtót.Kb. 10 perc múlva bekopogtam:

-Jöhetek?-,én

-Aha , egy pillanat....Jöhetsz.-,mondta , én meg benyitottam.

-Bill!A sminked nem akarnád megigazítani?-,kérdeztem , merthát a zuhany alatt egy kicsit elmosódott.

-Ja , de , csak nincs itt se sminklemosóm , sem szemcerkám , se semmim.-,mondta

-Majd én adok.-,én

-Örök hálám!-,Bill , és adott egy puszit a számra.Kimentünk a szobámból , egyenesen a fenti fürdőbe(merthogy ott vannak a sminkjeim , meg minden) , és adtam Billnek lemosót , meg mindent , ami még kellett.

-Addig lemegyek , és rendet rakok a fürdőben .Ok?-,én

-Ok.-,Bill , és elkezdte lemosni a sminkjét.Hát...a fürdőszoba kb úgy nézett ki , mint egy csatatér...Gyorsan felmostam , rendetraktam , és visszamentem Billhez.

-Át jössz majd hozzánk?Még be kell pakkolnom , és gondoltam segíthetnél , ha ráérsz.-,mondta , miközben az utolsó simításokat végezte .

-Persze , segítek ha szeretnéd!-,én

-Ok , köszi.Egyedül olyan uncsi lenne bepakkolni....-,majd megfordult , és megcsókolt.

-Szívesen.-,én-Akkor megyünk?Mert szerintem jobb lenne még ma bepakkolnod , hogy holnap már ne legyen annyi dolgod.-,én , és ,megfogtam a kezét.

-Ok , igazad van.-,ő , és megint megcsókolt.Átmentünk hozzájuk , és segítettem neki bepakkolni , aztán megbeszéltük , hogy hazaugrunk nekem pár cuccért , és nála alszom.Így is lett .Este , mielött lefeküdtünk aludni , még beszélgettünk egy kicsit...

Na , dehogy miről , az a kövi részben kiderül.Írjatok légyszi komikat !Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr80612562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlueBlack 2008.08.12. 21:44:03

Szijja.Nagyon tetszik ez a rész is:)
Főleg a "titkos Kaulitz fegyver XD":D
Nah tschüss:)

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.08.12. 22:12:12

Hello!:)
Köszi hogy írtál , és örülök , hogy tetszik a blog.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása