HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

125. rész

Ancsika16 2009.03.30. 22:10

Hello!:)Bocsánat a késésért!Köszönöm a kommentet, itt a folytatás!:

 

Gyorsan elmentem zuhanyozni, aztán viszamentem a szobámba.

-Szia!:)-,Köszönt az ágyamon ülő Bill, aztán felállt és odajött hozzám.

-Szia!:)-,Köszöntem én is, aztán megcsókoltuk egymást.

-Felöltözöm, ok?-Kérdeztem mosolyogva, mivel hát törölközőben voltam.XD

-Rendben, így egy kicsit tényleg zavarbaejtő a szitu.-,Vigyorgott.

-Én vagyok törölközőben és még te vagy zavarban?-,Felhúztam az egyik szemöldökömet.

-Hááát...-,Az arckifejezése nem változott.Egy hirtelen mozdulattal maga alá rántott és kicsit rámnehezedett.

-Khm!Felöltözhetnék?-,Néztem rá kicsit pirulva.

-Jó vagy így is!-,Most viszont pimasz vigyorra húzódott a szája.

-Te meg nagyon pimasz vagy, édes!-,Löktem el kicsit magamtól.

-Bocsi!-,Nézett rám bociszemekkel.

-Te, meg azok az átkozott szemeid!-,Mondtam neki kívételesen magyarul, aztán megcsókoltam.

-Nem tudom mit mondtál, de tetszett!:)-,Bill

-Örülök!Na felöltözöm, mielőtt idefagynék.-,Óvatosan felültem, miután Bill lemászott rólam, aztán odasétáltam a szekrényemhez.Miután kiszedtem a ruháimat, Bill felé fordultam:

-Elfordulnál?-,Néztem rá boci szemekkel.

-Töb mint fél éve vagyunk együtt.-,Felhúzta az egyik szemöldökét.

-Nem baj!Na, légyszi!-,én

-Ok, ok.-,Elfordult, én meg gyorsan felöltöztem, aztán melléültem az ágyra és átöleltem.Ő is megölelt és ledöntött minket az ágyra...Reggel elmentem suliba.Nem Bill vitt el, mert nagyon fáradtnak tűnt, úgyhogy inkább hagytam aludni.Hagytam neki egy levelet az ágyon:

"Szia!:)Este elég fáradtnak látszottál, ezért nem keltettelek fel.Ma 6 órám lesz, küldj egy SMS-t, ha értem tudsz jönni!Szeretlek!:)

                                                                                      Emma:)"

-Már vége volt a 4. órámnak, mikor elkezdett rezegni a telefonom a zsebemben.Üzenetem érkezett:

"Szia cica!:)Boccs, hogy hulla voltam!Ma 6 órád lesz?Szeretlek!:)

                                                                                      Bill:)"

Visszaírtam neki, hogy 6 órám lesz, aztán végigültem még a maradék 2-t...Kedden Billnél ébredtem:

-Jó reggelt!:)-,Huppant mellém az ágyra...6:30-kor frissen és felöltözve?!

-Neked is!:)-Megcsókoltuk egymást.-Hogy-hogy ilyen friss vagy ?-,Kérdeztem érdeklődve.

-Nem tudtam már aludni, úgyhogy levittem sétálni Luckyt.:)-,Bill

-Vagy úgy!Nem jösz ide?-,Néztem rá, mint egy 5 éves.Erre csak elmosolyodott, aztán bebújt mellém a takaró alá és megcsókolt.

-Megyünk zuhanyozni?-,Kérdeztem 5 perc múlva Bill ölében ülve.

-Én ma már zuhanyoztam, de ha szeretnéd, a kedvedért megteszem mégegyszer.:)-, Nézett a szemembe.

-Milyen önfeláldozó vagy!-,Néztem rá mosolyogva.

-Tudom!-,Vigyorgott.

-Meg egoista!-,Másztam rá nevetve.

-Te meg rámenős!-,Vigyorgott még mindig.

-Pofa be!-,Csókoltam meg kuncogva és ráhajtottam a fejem a mellkasára.

-Megyünk?-,Kérdezte egy kicst később.

-Ühüm.-,Elmentünk zuhanyozni, aztán Bill elvitt kocsival a suliba.Bementem stb., stb...

-Végre péntek!-,Vágódtam le az ágyamra Annával együtt.

-Aha.-,Anna

-Süssünk már valamit!-,Szólaltam meg.

-Ok, de mit?-,Anna

-Öm, valamit sütit.Szerinted van Silviának szakácskönyve?-,én

-Biztos, kérdezzük meg!-,Kértünk Silviától egy szakácskönyvet, aztán kinéztünk egy sütit és lementünk a konyhába.Miután kész lettünk, elkezdtünk rendet rakni.Röpke negyed óra alatt sikerült is.XDEste épp vacsora után mosogattam, mikor valaki csengetett:

-Megyek!-,Kiabált Lis.Nem hallottam, hogy ki jött.Fél perc múlva két kar fonódott át a derekamon.

-Szia!:)-,én

-Szia!-,Bill volt, de nem tűnt valami boldognak.

-Mi a  baj?...

 

Hogy mi volt Bill baja, vagy hogy egyátalán volt-e neki, a folytatásból kiderül.Komikat légyszíves írjatok!Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr11017037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jessbaba (törölt) 2009.03.31. 17:27:18

Nahon jóh csajszi!!!!!!Csak így tovább!!!!!!!!Pu$y!!!!!!!!!

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.03.31. 22:56:38

Hello!:)
Köszi szépen!:)Tschüs.:)

Strawberry25 2009.04.04. 23:01:21

Szija!
Nagyon jó lett a rész! Várom a folytatást! ;) Am én is raktam fel részt, ha gondolod nézd meg! =) Puszi

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.04.05. 14:36:46

Hello!:)
Köszi, mindjárt megnézem!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása