HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

126. rész

Ancsika16 2009.04.05. 08:01

Guten Tag!:)Ma találkoztam egy kínai sráccal, és beszélgettem vele angolul!!!Tök király volt, a srác meg tök helyes!XDNa meg 20 éves!:DKöszönöm a kommenteket, itt a folytatás:

 

-Mi a baj?-,Fordultam felé.

-Hát...Szóval én...én sajnálom, és nem így terveztem és...és...-,Habogott össze-vissza.

-Bill, nyugi!Mi a gond?-,én

-Holnap koncertünk lesz...-,Mondta halkan.

-És emiatt vagy kiborulva?-,én

-Aha...Veled kartam lenni hétvégén...kettesben...-,Mondta mint egy kisfiú, még el is pirult.

-De csak szombatra mentek, nem?-,én

-Lehet, hogy csak vasárnap reggel jönnénk haza...Gyere el!-,Csillant fel a szeme.

-Tessék?-,én

-Gyere el a koncertre, beviszünk a VIP részlegbe, ott nem fognak megtalálni!-,Bill

-Még meg kell beszélnem Silviával...-,én

-Mit kell megbeszélned velem?-,Szólalt meg mosolyogva mögöttünk Silvia.

-Hát azt, hogy...-,én

-Hallottam, és felőlem mehetsz, ha kész vannak a leckéid.-,Silvia

-Kész vannak.-,én

-Akkor menj csomagolni!:)-,Silvia

-Köszönöm!-,Öleltem meg boldogan és Billel felmentünk a szobámba.

-Öm, gondolom nem kell sok cucc.-,Álltam a szekrényem előtt.

-Csak váltóruha, meg amire még szükséged van.:)-,Húzott az ölébe (mivel ő az ágyon ült).

-Így sosem leszek kész!:)-,Néztem a szemébe.

-Majd segítek, de még van időnk.:)-,Csókolt meg...Reggel korán keltünk, mert indulnunk kellett.A szombat és a vasárnap nagyon gyorsan eltelt.Hétfőn nem történt semmi érdekes.Kedden este Billel a szobájában voltunk.

-Mikor lesz tavaszi szünet?-,Kérdezte, miközben épp átöltöztünk (mármint pizsamába).

-Öm, szerdától, azt hiszem...-,Bújtam be az ágyba.

-Akkor jövöhéten alig kell suliba menned...Király!:)-,Bill

-Ühüm...:)-,Bemászott mellém a takaró alá és megpuszilta a szám.Ez a hét a szokásosnál valahogy lassabban telt...Végre megint péntek volt.

-Szeretem a hétvégét!-,Mosolygott Bill, miközben feléjük sétáltunk suli után.

-Miért is?-,Néztem rá, mintha nem értettem volna.

-Mert akkor veled lehetek.:)-,Bill

-És miért szeretsz velem lenni?-,Bújtam hozzá, mire megállt és szembefordult velem, és átölelte a derekamat.

-Mert szeretlek!-,Közelhajolt az arcomhoz és megcsókolt.

-Menjünk!:)-,Húzódott el egy kicsit később.

-Rendben!:)-,Puszit nyomott a számra, aztán újra elindutunk.

-Megjöttünk!-,Kiabáltunk, mikor beléptünk az ajtón.

-Hello!-,Jött ki mosolyogva a konyhából Sarah és Tom.

-Srácok, nem megyünk el a plázába?Tommal már itt punnyadunk órák óta.-,Sarah

-Ok, menjünk!-,én

-Tőlem metünk.-,Bill...Miután elmentünk a plázába, bementünk egy csomó boltba körülnézni.Egyszercsak megláttam egy kávézót..Még emlékeztem rá.Itt láttam először élőben Billt.

-Mit nézel annyira?-,Kérdezte Sarah.

-Itt láttam meg először Billt, mármint élőben, és ennek a plázának a parkolójában találkoztunk először.:)-,én

-Ah, értem.:)-,Sarah

-Lányok!-,Néztek hátra a fiúk.

-Megyünk!-,mi...Miután hazaértünk, leültünk DVD-zni.Megnéztünk egy csomó filmet, aztán Bill és én megsétáltattuk Luckyt...

 

Folytatása következik!:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr101036581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry25 2009.04.05. 22:58:18

Szia!
Nagyon jó lett a rész! Várom a folytatást!^^ Puszi

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.04.07. 18:11:31

Guten Tag!:)
Köszönöm, igyekszem sietni, de még nem nagyon van ihletem.:/Mindegy...Ha eszembejut valami jó, akkor írok!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása