HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

127. rész

Ancsika16 2009.04.09. 08:42

Köszönöm a kommentet, itt a folytatás!:):

 

A hétvége viszonylag gyorsan telt el...Végre kedd délután volt, ami azt jelentette, hogy márnap nem kell  suliba menni, mivel szerdától volt a tavaszi szünet.Billel épp a szobámban voltunk és csókolództunk, amikor megszólalt a telefonom:

-Várj egy picit!-,Húzódtam el tőle.

-Siess!-,Felvettem.

-Igen?-,én

-Szia Emma, Jannet vagyok!-,Jannet

-Szia!Hogy vagytok?-én

-Köszi, jól.Csak azért telefonálok, mert szeretnék kérni egy hatalmas szívességet!-, Jannet.

-Mit?-,Kérdeztem kíváncsian.

-Öm, az a helyzet, hogy ma el kéne mennem orvoshoz, és nincs aki vigyázzon Hannahra, mert a férjemmel együtt mennénk és nagyon fontos lenne.-,Jannet

-Benne vagyok, most úgysem terveztem, hogy elmenjek valahova, úgyhogy átjöhet...De ugye nincs semmi baj?-,Én a végén már kissé aggódva.

-Nem, nincs, nem olyan orvoshoz megyek.-,Jan

-Hát akkor milyenhez?...Csak nem?-,Mosolyogtam.

-Lehet, hogy babát várok, de ez még nem publikus, mert nem biztos.-,Jannet

-Ok, akkor tartom a szám, de Billnek se mondhatom el?-,én

-Neki elmondhatod, de Hannahnak vagy bárki másnak légyszi ne!-,Jan

-Rendben, áthozod, vagy átmenjünk érte?-,én

-Átviszem...Nagy gond lenne, ha ma nálatok aludna?-,Jan kicsit félve.

-Silvia most nincs itthon, és a héten nem is lesz, úgyhogy őt biztos nem zavarja, minket meg aztán végképp nem.:)-,én

-Ok, akkor egy 10 perc, és ott vagyunk jó?-,Jan

-Rendben, várunk !:)-,Letettem.

-Jannet volt?-,Bill és egy puszit nyomott a nyakamra.

-Igen, áthozza Hannaht, mert orvoshoz mennek...-,én

-Mennek?-,Bill furán nézve.

-Igen, mert a férje is megy.

-De milyen orvoshoz?-,Bill

-Jan lehet, hogy babát vár.:)-,én

-Komolyan???:)-,Bill

-Ühüm, de ez még nem publikus...-,Én, és hozzábújtam.

-Annyira szeretnék majd én is gyereket...Nem most, majd egyszer, de akkor mindenképp.:)-,én

-Én is szeretnék, de azért egy kicsit még várjunk!:)-,Bill

-Én se most rögtön gondoltam.:)-,én...Nemsokára csengettek:

-Sziasztok!:)-,Köszöntem nekik, mikor kinyitottam az ajtót.

-Szia!Bill itt van?-,Hannah érdeklődve.

-Igen, fent van a szobámban.:)-,én

-Felmegyek hozzá, jó?-,Hannah és már beljebb is jött.

-Ok, majd megyek én is.:)-,Hannah felrohant az emeletre.

-Nah, akkor én megyek is.:)-,Jan

-Ok, és drukkolok!:)-,én

-Köszi!:)-,Jannet, majd elemnt.Mikor felértem a szobába Bill és Hannah épp az ágyamon ülve beszélgettek...Este 7-kor felhívott Jannet:

-Szia!-,Jan

-Szia!Na mit mondtak???-,Én kíváncsian...

 

Hogy Hannahnak lesz-e testvére vagy sem, a flytatásból kiderül.:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr41052785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry25 2009.04.10. 21:33:58

Szija!
Nagyon jó lett a rész! Kíváncsi vagyok, h lesz-e tesó vagy sem. :D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.04.10. 23:24:58

Hello!:)
Köszi, hogy írtál!Örülök hogy tetszik!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása