HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

144. rész

Ancsika16 2009.07.07. 12:53

 

 

Hello!:) 

 Ahogy ígértem, hoztam a folytatást.Köszönöm a kommentet Strawberry25-nek!:)Jó olvasást

 

 

 

  

Mivel reggeli gép volt, ezért korán érünk oda, de amint elfoglaltuk a szobánkat, rögtön bevágtuk a szunyát és este 8-ig fel sem keltünk.Billel egyidőben ébredtünk:

-Megyünk kajálni?-,Bill álmosan.

-Ühüm...-,Befészkeltem magam a karjai közé.

-Nincs kedvem felkelni!-,Nyafogott.XD

-Hidd el, nekem sincs!Viszont éhes vagyok, úgyhogy próbáljunk meg feltámadni!-,én

-De csak a te kedvedért.-,Ült fel, aztán lementünk enni.Egy nagy asztalnál ültek a többiek a szálloda éttermében, ígyhát csatlakoztunk hozzájuk.

-Hello!:)-,Köszöntek.

-Sziasztok!-,Nyöszörögtünk fáradtan.

-Mi a baj?Elfáradtatok?-,Gustav

-Aha...-,én

-És mitől?Már ha nem 18 karikás volt a dolog.-,Tom

-Nyaljál konektort Tom, ok?-,Bill

-Billy baba nyűgös, most nem szabad piszkálni!-,Georg röhögve.

-Ne izélgessétek már, hulla fáradt!-,Szóltam rájuk.

-Ok, ok!Nem kell megenni!-,Emelte fel a kezeit Tom.

-Boccs, csak nemrég keltünk fel, úgyhogy...-,én

-Minket is kicsit megviselt az utazás.-,Dőlt neki Anna Gustavnak.

-Rendeltetek már?-,Kérdezte Bill.

-Igen, elvileg nemsokára hozzák.-,Tom...Már volt vagy fél 10, mikor befejeztük a vacsorát, ami alatt annyira felélénkültünk, hogy amikor visszamentünk a szobánkba, nem voltunk álmosak.

-Nem megyünk le egy kicsit a partra?-,Bill

-De, menjünk!:)-,Öleltem át a derekát.

-Telefont szerinted vigyek?-,Bill

-Nem hiszem, hogy kellene.-,én

-Ok, most senkinek nem leszek elérhető.:)-,Puszilta meg a szám, aztán elindultunk.

-Azta!Ez gyönyörű!-,Néztem körbe, mikor a partra értünk.

-Ugye?-,Suttogta a fülembe, miközben a karjaival körbefonta a derekamat, az állát pedig a vállamra támasztotta.

-Megnézzük, hogy milyen a víz?-,én

-Nézzük.:)-,Indultunk a víz felé, aztán-mivel a cipőnk már nem volt rajtunk-, belementünk a vízbe.

-Egész meleg!Valamelyik nap bejöhetnénk éjszaka fürdeni.-,én

-Ez jó ötlet!:)-,Ölelt át és lehajolt hozzám.Tudtam, hogy mit akar, így közelebb hajoltam hozzá és finoman megcsókoltam.Elvoltunk így egy darabig, aztán kézenfogva visszasétáltunk a szállodáig.

-Elmegyünk fürdeni?-,Bill

-Aha, tök nagy a kád, már néztem.:)-,Mentem be a fürdőbe és engedni kezdtem a vizet.15 perc múlva már mindketten a kádban ültünk.

-Annyira jó itt!Köszi, hogy elhoztál!:)-,Hajtottam a fejem a mellkasára.

-Szívesen!Én pedig köszönöm, hogy elviseled azt, hogy sokszor koncertekre kell mennem, meg interjúkra!:)-,Bill

-Érted bármire képes vagyok, csak velem legyél!:)-,Csókoltam meg a nyakát.

-Nem nagyon tudnám nélküled elképzelni az életemet, úgyhogy szerintem még sokáig együtt leszünk.:)-,Húzott közelebb magához és a hátam kezdte simogatni.

-Ennek örülök!:)-,Hunytam be a szemem.

-El ne aludj!:)-,Bill

-Nem fogok, ne aggódj!:)-,Tartottam még mindig csukva a szemem.

-Eszbe jutott valami!-,Szólalt meg.

-Mi?-,Néztem rá kíváncsian.

-Mi lenne, ha holnap kicsit megszivatnánk a többieket?-,Vigyorgott ördögien.

-Hallgatlak!-,Lelkesedtem.

-Arra gondoltam, hogy 6 fele, mikor senki sincs még fönt, lent a rercepción elkérjük Tomék kulcsát, és mi ébresztjük őket.-,Bill-Jó ötlet, de szerintem nem fogják odaadni a kulcsot.

-Nézd, ő a tesóm, itt már ismernek minket, úgyhogy oda fogják adni.Vagy ha nem, lefizetjük őket!:)-,Bill

-Benne vagyok, de szerintem nem fogsz tudni felkelni 6-kor.-,én

-Ha a telefonra nem kelek fel, majd te keltesz.:)-,Bill

-Hm, és hogyan keltselek?-,Bújtam hozzá.

-Rád van bízva!:)-,Csókolt meg.

-Ok, akkor egy vödör hidegvízzel.:D-,én

-Adok én neked hidegvizet!-,Kezdett el csikizni.

-Ááá, csak vicceltem!:D-,én

-Véged van!-Csikizett még jobban.

-Neee!Engedj el!-,én

-Na jó, most az egyszer megkegyelmezek.:)-,Csókolt meg.Nemsokára elmentünk aludni.Reggel 6-kor csörgött a telefonom ébresztője.Miután kikapcsoltam, elkezdtem keltegetni Billt:...

 

Remélem tetszett, véleményekre kíváncsi vagyok!:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr641225098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry25 2009.07.07. 18:03:40

Szija!
Nagyon tetszik a rész!^^ Kíváncsi vagyok a szivatásra. xD

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.07.07. 19:08:33

Hello!:)
Köszi szépen, hamarosan fent lesz a folytatás!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása