HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

150. rész

Ancsika16 2009.08.13. 14:53

Hello!:)

Egy kis hibát követtem el a 148. résznél, mert rossz dátumot írtam, mivel Emma és Bill évfordulója Augusztus 6.-án van, nem 8.-án, szóval kijavítottam...

Hihetetlen, de ez már a 150. rész!!!Amikor elkezdtem írni ezt a storyt, nem is álmodtam róla, hogy eddig eljutok.:)Köszönöm mindazoknak, akik eddig olvasták a történetem és kommenteztek, nagyon meg vagyok hatva attól a sok pozitív visszajelzéstől, amit ti írtatok!:')Remélem ezután is olvasni fogjátok, és remélem, hogy még nagyon sokáig fog íródni a story,

és sokan fogjátok olvasni!:)...Nos, jó olvasást a 150. részhez!:)

 

-Én is!:)-,én...Egész nap Luckyval kellett játszanunk, mivel most éppen hiperaktív korszakát éli, és ha nem játszanánk vele, akkor mindent szétrágna, vagy állandóan ugatna.XDMásnap,(6.-án) ahogy elterveztük, vacsorát csináltunk, és úgy döntöttünk, hogy kint fogunk enni, mert nagyon jó idő volt.

-Min gondolkozol?-,Nézett mosolyogva Bill, mert észrevette, hogy nagyon elbambultam.

-Semmin...csak eszembe jutott, mikor először láttalak...Vagyis amikor észrevett Lis a plázában.-,én

-Hogy is volt?:)-,Bill

-Hát...

...Egyszer csak megakadt valamin , vagyis inkább valakin Lisa szeme.

-Mi van ???-,Én

-Te az a srác ott nem olyan mint Bill Kaulitz ?-,Lisa szájtátva

-Szerintem a Tokio Hotel mániád miatt már képzelődsz is-,Én

-Nem , nem az szerintem tényleg ő volt. -,Lisa

-Én nem látok egy darab Billt sem.-,Én

-Persze , mert már nincs ott.-,Lisa...

 

-Tényleg nem vettél észre?:)-,Bill

-Nem, mert mire odafordultam, nem voltál ott.:)-,én

-De később találkoztunk a parkolóban... 

 

 ...Ahogy a kocsi fele mentünk én a pénztárcámban rendezgettem a bankkártyáimat (szóval nem igzán láttam semmit a tárcámon kívül), mikor véletlen éreztem hogy belementem valakibe.

-Au !-,valaki

-Te hülye liba , nem tudnál az orrod elé nézni??? (ezt csak akkor értettem meg , mikor Lisa gyorsan letolmácsolta , csak hogy tudjam hogym reagáljak )-,egy mélyebb hangú másik valaki

-Jajj , boccs ,nem direkt volt.-,Én(persze automatikusan angolul)

-Semmi baj-,valaki (még jó hogy beszél angolul )

Mikor felnéztem , és megláttam hogy kibve mentem bele , csak mosolyogtam , de alig hittem a szememnek.

 

-Még jó, hogy kivételesen nem néztél az orrod elé.:)-,Bill

-Igen, így visszagondolva tényleg szerencse, de őszintén szólva eléggé berezeltem, amikor Saki rámmordult.-,én

-Azt láttam, hogy kicst meg voltál szeppenve...De nagyon aranyos voltál.:)-,Bill

-Zavarba hoztalak?-,Mosolygott, mert látta, hogy egy kicsit elpirultam.

-Nem:)...Csak kicsit fura abba belegondolni, hogy most tényleg itt vagyunk, és az egy éves évfordulónkat ünnepeljük.:)-,én

-Furcsa, miért?:)-,Bill

-Nem is tudom...Csak kb. másfél évvel ezelőtt még elég lehetetlennek tűnt pusztán az is, hogy csak szimplán találkozzak veletek, nem hogy együtt legyünk.:)-,én

-Miért tűnt annyira lehetetlennek?:)-,Bill

-Mert elég messze laktam tőletek, nem tudtam németül, és különben is, csak egy rajongó voltam a többezer közül.-,én

-Én nem annak láttalak.:)-,Bill

-Tényleg?:)-,én

-Aha.:)...Ezért kértem el a számod.-,Bill...

 

(Előzmények:2. rész-De régen volt már!XD)

...-Rendben , majd fölhívlak hogy megbeszéljük mikor, már ha megadod a számod.-,Bill , mire megint el kezdtem vörösödni.

-Ok-,Én , mire már teljesen elpirultam , és majdnem sírtam , mert arról hogy egyszer Bill Kaulitz elkérje a számom csak álmodoztam , és ez most meg is történt. Szerencsére észrevette rajtam  és próbálta menteni ami menthető , mert nem akarta hogy leégjek.

-Ú, bocsi , de béna vagyok ! Ne haragudj , nem akartalak zavarba hozni , csak már elég rég nem találkoztam ilyen kedves lányal mint te, és most meg itt bénázok össze-vissza. Megértem ha most utálsz.-,Bill kicsit szomorúan

-Jaj , dehogy utállak , csak rég beszélgettem már ilyen jól fiúval,és amúgy is szégyenlős típus vagyok.-,Én

-Nem baj , ez engem nem zavar.-,Bill

-Engem se-,Én

-Akkor megadod a számod ?-,Bill reménykedve

-Persze -,Én , és gyorsan előkaptam egy papírt meg egy tollat a táskámból.

-Tessék , itt az enyém -,Bill , mert ő már leírta.

-Köszi , itt meg az enyém.-,Én

-Köszi.-,Bill...

 

-Mennyit bénáztunk akkor, te jó ég!-,Nevettem el magam.

-Az nem kifejezés!:D-,Bill

-Aztán hajnali 1-kor kaptam tőled egy SMS-t.-,én...

 

...."Szia! Alszol?"-,Bill

"Szia! Nem , nem tudok aludni."-,Én

"Tudnánk most találkozni? Esetleg elmehetnénk sétálni , ha gondolod."-,Bill

"Ok. Találkozzunk a házunk elött , a ...-utca ...-elött."-,Én

"Ok , 15 perc és ott vagyok."-,Bill

"Rendben , szia!:)" -,Én

"Szia!:)"-,Bill...

 

-Aztán elvittél a parkba.:)-,én

-Igen.Amolyan első randi szerűség volt, bár nem terveztem.:)-,Bill

-De nagyon romantikus volt éjjel a park.:)-,én

-Igen, ezért szerettem régen is oda járni, bár más lányt még nem vittem oda este...-, Mosolygott Bill.

-Miért nem?:)-,én

-Nem tudom...Talán, mert senki iránt nem éreztem még úgy, mint irántad.:)-,Bill

-Ez nagyon jól esett:)...-,Mondtam meghatódva.

-Szeretlek!:)-,Nézett a szemembe és közelebb hajolt.

-Én is téged!:)-,Hajoltam én is közelebb.

-Emlékszel még az első csókra?:)-,Bill

-Azt soha nem felejteném el.:)-,én...

 

...-Mindenkinek van párja , csak nekünk nincs...-,én , 5 pec után , kicsit szomorúan.

-Hát , ezen talán segíhetünk.-,Bill mosolygva , és a szemembe nézett.Engem elöntött a forróság , és a szívem máris a torkomban dobogott.

-Igen , és hogy ?-Én , remegő hangon , ahogy egyre közelebb hajoltunk egymáshot.

-Így:-,Bill mosolyogva , majd odahajolt hozzám , és megcsókolt...

 

-Első csók...-,Már csak miliméterek voltak köztünk.

-mint egy évesek...-,Mondtam, aztán megcsókoltuk egymást...

 

Remélem tetszett ez a "visszaemlékezős" rész!:)Komikat kérek szépen!:)Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr741302462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barbybaby33 2009.08.13. 16:39:28

Már minden részét elolvastam a töridnek és nagyon cool,remélem még sokáig lesz fojtatása,mert megőrülnék ha nem lenne mit olvasnom:S

minden esetre gratula a világ legjobb töröjéhez:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.08.13. 20:30:41

Hello!:)
Köszönöm szépen, nagyon meghatódtam, komolyan!:')Tschüs.:)

Susanne119 (törölt) 2009.08.14. 11:02:00

Nagyon klasz rész lett,ez az egyik legjobb.....jol jött ez a kis visszaemlékezés....sok pusziii..Üdv:Susanne :):):)

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.08.14. 11:46:01

Hello!:)
Köszi szépen!:)Most kezdek neki a 151. résznek, de az már az oldalamon lesz. Többet ide már nem írok, mert a blog ugye el lett költöztetve. Nem kell regisztrálnotok majd, direkt így állítottam be.:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása