HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

63. rész

Ancsika16 2008.10.01. 20:09

Hello!:)Nagyon boldok vagyok mert ma van a kutyusom 13. szülinapja!!!:)Boldog szülinapot blöki!XDItt a kövi , jó olvasást!:

 

Kb. 5 perc után egy srác jött oda hozzám:

-Szia!Leülhetek?-,Kérdezte.

-Persze!-,Én , és arrébb csúsztam.Bemutatkozott , és elkezdtünk beszélgetni...Bill körübelül 10 perc múlva futott be , de amikor meglátta , hogy én egy sráccal beszélgetek , azonnal féltékeny lett (Érthető , mivel elég jól elnevetgéltünk , de csak úgy barátilag.) , és kirohant a házból , én meg utána.

-Bill!Várj!Mi ütött beléd?-,Kérdeztem , mikor utolértem.

-Miért jöttél ki?Olyan jól elvoltatok ott ketten!-,Bill már-már ordibálva.

-Mi?Csak beszélgettünk!-,Én értetlenül.

-Hát elég jól elbeszélgetettek...Ha nem mentem volna oda , akkor valószínüleg most nem dumálnátok , hanem valami mást csinálnátok!-,Bill teljesen kiakadva.

-Mi van?Te megőrültél?-,És mostmár én is üvöltöttem vele.

-Nem , csak rohadtul utálom , ha megpróbálják lenyúlni a csajom , tudod?-,Bill már teljesen besokkalva.

-Ezt nem hiszem el!Nem akar engem senki se lenyúlni és különben sem hagynám magam.-,Én már picit halkabban.

-De igen , amilyen naív vagy!-,Bill

-Most van belőled elegem!Állandóan csak féltékenykedsz , és ezt már unom!Én nem kezdek el veled ordibálni , és hagylak ott a francba , mikor egyszerre 8 csaj ugrik a nyakadba , pedig elég nyílvánvaló , hogy mindegyik fülig beléd van zúgva és én mégsem szólok!Meguntam azt , hogy állandóan ezt csinálod , és elegem van belőled!-,Én elég hangosan , mire Bill egy picit megtorpant.

-Akkor most vége?Szakítani akarsz?-,Bill félve.

-Sajnálom Bill...Én ezt nem bírom tovább.-,És azzal a lendülettel megfordultam , és hazagyalogoltam...Bill csak állt ott , és nem csinált semmit...Miután magához tért , dühösen elővette a zsebéből a kocsikulcsot , beült az autójába és elhajtott...Mikor hazaértem , ferohantam a szobámba , és sírva fakadtam...Nemsokára kopogtak:

-...-,Nem válaszoltam...Ott ültem a földön a szobám közepén és sírtam...Megint kopogtak:

-Emma , bent vagy?-,Anna , de mivel nem kapott választ , ezért benyitott.

-Jézusom , mi a baj?-,Anna , és egy pillanat alatt ott termett mellettem.

-Vége...-,Csak ennyit mondtam miközben még mindig bőgtem.

-Mi?Minek van vége?-,Anna értetlenül.

-Szakítottam Billel!-,én

-De miért?-,Anna és elmeséltem neki , mi történt.

-Komolyan gondoltad?-,Anna , mikor már egy pici megnyugodtam.

-Nem tudom!Még mindig szeretem...-,én

-Akkor mondd meg neki!-,Próbált búzdítani.

-Nem lehet...Most tuti , hogy utál , és meg is tudom érteni...-,Mondtam szomorúan , aztán Anna győzködött még egy kicsit , de én elengedtem a fülem mellett...10 óra fele elmentem zuhanyozni , és utána álomba sírtam magam...Bill is ki volt bukva , méghozzá elég rendesen...Ki sem ment a szobájából , senkivel nem beszélt , csak feküdt megsemmisülten az ágyán...Alig evett , alig ivott , csak úgy , mint én...Egész hétvégén ki voltam bukva , és a végén már be is lázasodtam , úgyhogy hétfőn suliba se mentem...Silvia már Tomot hívta fel a végén , hogy csináljon valamit , mert ez így nem lesz jó...Ezek után Tom átjött , és megpróbált jobb kedvre deríteni , ami egy idő után sikerült neki...Sarahval ketten rengeteget segítettek nekem , és egy picit sikerült kirombbantaniuk abból a depreszióból , amiben addig voltam...Egyik nap épp átmentem az ikrek lakásába , mert Sarahval úgy beszéltük meg , hogy ott találkozom velük...Bár eleinte nem tetszett az ötlet , de aztán meggyőztek , ígyhát átmentem.(Azt mondták , hogy Bill nem lesz otthon .)Vettem egy mély levegőt , és becsengettem.:...

 

Bocsi , hogy ilyen rövid , de ennek 2 oka van: 1:A tegnapi rész elég hosszú lett .2: Ha most írnék még ehhez a részhez , akkor az már belelógna a következőbe , és az akkor már nem lenne annyira izgalmas , szóval megértéseteket kérem , és ne haragudjatok! Komikat légyszi írjatok , mert kíváncsi vagyok , hogy mit szóltok a részhez! Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr40685905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.02. 14:43:08

jaj a fétékenység mihez vezet....:S:S:S:Sremélem hogy kibékülnek.....:D már ngyon várom mai részt....

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.02. 19:17:46

Hello!:)
Már nem kell sokáig várnod , most fogom felrakni a kövit.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása