HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

71. rész

Ancsika16 2008.10.09. 22:41

Hello!:)Bocsánat , hogy ilyen későn , de nem vol ihletem.Köszönöm a komit happynek , itt a kövi:

 

Miután kajáltunk , visszamentünk a szobámba.

-És most mit csináljunk?-,Én kérdően és Bill szemébe néztem.

-Nem tudom...Mi lenne , ha elmenénk zuhanyozni?-,Bill

-Abban mi a poén?-,Én furcsán nézve.

-Az , ha együtt megyünk.-,Bill kaján vigyorral.

-Arra ne is gondolj édes!Itt vannak Silviáék.-,én

-Ok , de akkor mit csináljunk?-,Bill

-Tv-zünk!Megy a Grace Klinika.-,Én és lefeküdtem az ágyamra aztán Bill mellém feküdt és bekapcsoltuk a tv-t...Miközben néztük Bill egyre jobban közelebb jött és elkezdte csókolgatni a nyakam.

-Bill légyszi ne!-,én

-De miért?-,Bill értetlenül.

-Most nem esik jól...Szeretlek , de ez most nem jó...-,én

-Ok...-,Bill szomorúan és arrébment.

-Mindjárt jövök!-,Mondtam és kimentem a szobából , egyenesen a fürdőbe...Elkezdett görcsölni a hasam...Miután visszamentem , lefeküdtem az ágyra.Bill látta hogy nincs valami rendben.

-Mi a baj?-,Kérdezte.

-Semmi...Női dolog ...-,Mondtam halkan ,  mire ő átölelt.

-Értem...-,Bill és megsimogatta a hátam.Csak feküdtünk és néztük a tv-t...10 körül elmentem zuhanyozni és megágyaztam amíg Bill zuhanyozott.

-Kész vagy?-,Kérdeztem mikor bejött.

-Aha!Akkor alszunk?-,Bill

-Ühüm.-,Én és bebújtam a takaró alá , és miután Bill is lefeküdt , eloltotta a lámpát .

-Jó éjt!-,én

-Neked is!:)-,Bill és óvatosan megpuszilta a számat.

-Nem várom , hogy megértsd.-,Szólaltam meg egy kis idő után.

-Mit?-,Bill

-Hát hogy ...Szóval ...-,én

-Oh , értem.Nézd , én megértelek!-,Bill kedvesen.

-De ez annyira kínos...-,én

-Nem az.Ez teljesen természetes...-,Bill és megölelt.Ezután megint egy kis csönd következett.

-Nem fáj a hasad?-,Bill

-De egy kicsit...-,Melepett hogy mennyire figyelmes.Óvatosan rácsúszatta a takaró alatt a jobb kezét a hasamra.

-Jobb?:)-,Bill

-Igen , sokkal.:)-,Én és hozzábújtam , aztán elaludtunk.Másnap reggel fél 7-kor felébredtem...Észrevettem , hogy Bill sem alszik már , ezért feléfordultam és megszólaltam.:

-Jó reggelt!-,Köszöntem neki és megcsókoltam.

-Neked is!-,Bill és visszacsókolt.

-Mióta vagy fent?-,Kérdeztem és nyújtózkodtam egyet.

-Nem tudom...Talán egy negyed órája.

-Felkelünk?Én már nem tudok aludni...-,én

-Aha.Elmész zuhanyozni?-,Bill

-Aha , de mehetsz elöttem , ha akarsz.-,én

-Menj csak , addig csinálok reggelit , ok?-,Bill

-Ok!-,Én és elmentem zuhanyozni , aztán lementem a konyhába , ahol Bill épp tányérra tette a szendvicseket.

-Tessék!-,Adta oda.

-Köszi!:)-,Aztán megreggeliztünk , én miután Bill is elkészült , elvitt kocsival a suliba.

-Tanítás után jövök érted , ok?-,Bill még a kocsiban és megcsókolt.

-Rendben!-,Én és egy utolsó csók után bementem a suliba...Miután mind a 6 órát végig ültem , kimentem a suli elé , ahol Bill már várt rám.

-Szia!-,Köszönt mikor beszálltam.

-Szia!:)-,Mondtam és megcsókoltam , aztán elmentünk hozzájuk és némi leckeírás után úgy döntöttünk , hogy ma nála alszom , úgyhogy felhívtuk Silviát , aki belement.Most ugrunk egy kicsit , egészen péntekig.Miután kiléptem a suliból , rögtön mepillantottam Bill kocsiját.Beszálltam és elmentünk hozzájuk...

 

Na, dehogy mi történt Billnél , az a kövi részben kiderül.:)Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr18706015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.10. 14:42:59

uhhh és remélem kövben pár a koncert s rajongok leszenek....de várom már....:D:D:DXDXDgrat az edigi részekért....:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.10. 20:34:10

Hello!:)
Köszi szépen , és köszönöm , hogy mindig írsz!:)Szerintem te vagy az egyik leghűségesebb olvasóm és nagyon jól esik hogy mindig komizol!:)Tschüs.:)

happy 2008.10.10. 21:26:35

ez alap dolog amugy kövi mikor lesz???

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.11. 10:52:08

Hello!:)
Ha minden igaz , akkor ma rakom fel.Tegnap azért nem volt , mert nagyon későn álltam neki és nem volt ötletem , egy lapos részt meg nem akartam felrakni.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása