HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

73. rész

Ancsika16 2008.10.12. 19:00

-Na???-,én

-Hát ez...-,Bill komolyan.

-Nyögd már ki basszus!-,Szóltam rá hangosan.

-Ez negatív!-,Bill mire örömömben elkezdetem sikítani és a nyakába ugrottam.

-Életemben nem féltem még ennyire!!!-,Mondtam.

-Hidd el , én sem!-,Bill és megcsókolt.

-Legközelebb ne rúgjunk be!-,én

-Ok...Ezek után colán és vizen fogok élni...-,Bill

-Én is...-,Mondtam és megöleltem.

-De ha most kiderült volna , hogy terhes vagy , én akkor is melletted lennék és vigyáznék rátok...-,Bill

-Tudom...-,Mondtam és a meghatódottságtól könnyes lett a szemem.

-Sírsz?-,kérdezte mosolyogva.

-Aha...Nagyon jól esik hogy itt vagy mellettem...És köszönöm!-,Mondtam és jó szorosan hozzábújtam.

-Szeretlek!-,Bill mire felnéztem rá.

-Én is téged!-,Mondtam szipogva és megcsókoltuk egymást...Megint ugrunk egy kicsit , egészen a koncert sorozat elötti napig.Épp a szobámban ültem a ágyamon és tv nézés közben lakkoztam a körmöm , amikor kopogtak az ajtómon:

-Szabad!-,Szóltam ki mire Bill bekukucskált az ajtón.

-Szia!:)-,Hallottam boldog hangját.

-Szia!:)-,Én és letettem az éjjeli szekrényemre a körömlakkot(mert épp akkor lettem kész).

-Wow , szépek a körmeid!-,Bill

-Köszi!-,Mondtam pirulva és megpusziltam a száját.

-Bepakkoltál már?-,Kérdete mosolyogva és a szemembe nézett.

-Oh , bakker!Kiment a fejemből!Segítesz?-,Én boci szemekkel.

-Mit ér az meg neked?:)-,Bill és sóhajtott egy nagyot.

-Sokat!Na légyszi!-,én

-Na jó...-,Adta meg magát.

-Köszi!Szeretlek!:)-,Mondtam boldogan és megpusziltam az arcát , aztán előástam a bőröndjeimet.

-Akkor mit segítsek?-,Bill és odaállt a szekrényem elé , ahol én tanácstalanul nézegettem a ruháimat.

-Segíts kiválasztani , hogy melyik felsőket vigyem!-,én

-Ok...Mondjuk ezt?-,Bill és elővett egy felsőt.

-Ok , ez jó lesz!-,Vettem el tőle és rádobtam az ágyamra...Válogattunk még kb. 20 percig , mire sikerült kiválasztani pár felsőt meg gatyát.

-A fehérnemű válogatásban is segítsek?-,Bill kaján vigyorral.

-Kösz , az megy egyedül is!-,Mondtam gyorsan.

-Biztos?...-,Bill és megcsókolta a nyakam.

-Aha...-,Mondtam miközben éreztem , hogy az ajkai rátapadnak a nyakamra.

-Bill , légyszi haggy pakolni!-,És kicsit elhúzódtam tőle.

-Ok.De mit csináljak , amíg pakolsz?-,Bill "nyafogva".

-Kapcsold be a tv-t!Megy a Grace klinika.-,én

-Ok...-,Bill és bekapcsolta.Miután kész voltam , lefeküdtem mellé az ágyra és megfogtam a kezét.Kb. 9-kor elmentünk zuhanyozni és utána rögtön aludni , mivel másnap korán kellett kelnünk...6-kor már fent voltunk és elmentünk Bill cuccaiért , aztán a lakásukon megvártuk , amíg a busszal értünk jöttek.

-Öcsém , ez mekkora!-,Én mikor bementünk.

-Tetszik?-,Bill

-Aha , nagyon cool...Hova rakjuk a cuccainkat?-,én

-Gyere!...-,Bill és kézenfogva bevezetett a "hálószobánkba".Miutá szépen kipakoltunk , ledőltem az ágyra.

-Elfáradtál?:)-,Bill és fölémtérelt.

-Ühüm...Utálok korán kelni!-,Mondtam és átöleltem Bill nyakát.

-Most aludhatunk majd pár órát , amíg oda nem érünk a szállodához.-,Bill

-Az jó!-,Mondtam és megcsókoltam , aztán lefeküdtünk aludni...

 

Na , dehogy mi történt azután , a kövi részből kiderül!:)Komi9kat légyszi írjatok!Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr76708437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.12. 19:11:03

hát akkor nem lesz kis Kaulitz....:D:D:DXDjo rész lett nagyon...

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.12. 22:34:40

Hello!:)
Köszi szépen!:)Auf wiedersehen.:)

happy 2008.10.13. 19:28:41

mikor lesz kövi rész??

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.13. 22:10:34

Hello!:)
Most raktam fel!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása