HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

75. rész

Ancsika16 2008.10.14. 20:53

Hello!:)Köszönöm a komikat , itt a kövi:

 

Másnap reggel:

-Jó eggelt !:)-,Suttogott Bill a feülembe és megcsókolta a nyakam.

-Neked is!:)-,Mondtam és feléfordultam.

-Hogy aludtál?-,Kérdezte és fölémhajolt.

-Jól!És te?-,én

-Én is.:)-,És egy puszit nyomott a számra , amiből aztán hosszú csók lett...Már vagy 10 perce csókolództunk , amikor kopogást , pontosabban dörömbölést hallottunk az ajtónkon:

-Srácok!Keljetek fel!-,Kiabált be David.

-Ilyen nincs...Fent vagyunk már!-,Kiabált ki Bill és lemászott rólam.

-Hány óra?-,Kérdeztem.

-8...-,Bill a száját húzva és a fürdő felé vette az irányt.

-Várj meg!-,És utána siettem , aztán rekord gyorsasággal lezuhanyoztunk , felöltöztünk , sminkeltünk és lementünk reggelizni.

-Jó reggelt emberek!:)-,Ült le közénk David.

-Neked is!-,Mi unottan és ettünk tovább.

-Hé mi ez az unott hangulat?-,David

-Csak fáradtak vagyunk...-,Én mire minden tekintet Billre és rám szegeződött.

-Na vajon mitől?-,Tom halkan mire a többiek elkezdtek röhögni (kivéve Bill és én.)Miután befejezték egy hatalmas mosoly kíséretében szólaltam meg:

-Tom!Mondtam már mennyire szeretlek?-,Én bájosan vigyorogva.

-Nem.-,Tom

-Akkor még ép eszemnél vagyok!-,Én mire elkezdtünk röhögni , Tom meg csak szúrós szemekkel nézett rám.

-Na jó gyerekek!(David röhögve , aztán komolyra váltott.)Reggeli után próba , aztán pihentek és este 9-től koncert!-,David

-Ok...-,Jött a "lelkes" válasz .

-Na én megyek , további jó étvágyat!-,David majd fölállt és elment.Mi befejeztük a reggelit és utána a fiúk elmentek próbálni , én meg elmentem shoppingolni.Kb. 2-re értek vissza , utána megebédeltünk és elmentünk a városba császkálni , aztán este jött a koncert...Engem a színpad mellé állítottak , ahonnan  fiúk felmentek:

-Ügyes légy!:)-,én

-Rendben!:)-,Bill és egy gyors csók után felmentek a színpadra...Az utolsó elötti számuk a Vergessene Kinder volt , amin én kishíján elbőgtem magam...Bill a szám elején kiment a színpadnak majdnem a legelejére , letérdelt , és úgy kezdett el énekelni...Annyira bleélte magát , hogy szinte már ő is sírt...Én csak hallgattam a szomorú hangját , amitől teljes extázisba estem...Sose voltam olyan rajongó , aki csak úgy elbőgte magát ha róluk volt szó ,de most sikerült megríkatniuk...Mikor lejöttek a színpadról , úgy lihegtek , mint akik most futották le a maratont.XD

-Jók voltatok!:)-Ugrottam Bill nyakába mikor lejöttek.

-Csurom víz vagyok!-,Bill nevetve.

-Nem érdekel!-,Bújtam hozzá.

-Na srácok öltöző , aztán autogram osztás!-,Jött oda hozzánk David.

-Ok!-,Mondták egyszerre.

-A kocsiban majd találkozunk , ok?:)-,Bill és hosszan megcsókolt.

-Ok.:)-,Mondtam és Bill elviharzott , de egyszer még mosolyogva visszanézett.Kb. fél órával és vagy úgy 1000 kiosztott autogrammal késöbb Billék végre beszálltak abba a kocsiba , ahol már vártam őket.

-Szia!:)-,Köszöntek egyszerre , mikor kinyitották az ajtót és Bill bemászott mellém.

-Hello!:)Nem is vagytok fáradtak?-,Én furcsállva a dolgot.

-Most , hogy mondod...-,Bill és ráhajtotta a fejét a vállamra.

-Hé nem azt mondtam , hogy használj kispárnának!-,Én és elhúzódtam , mire ő az ölembe hajtotta a fejét.XD

-Na jó , feladom!-,Mondtam és elkezdtem játszani Bill hajával.Kb. negyed óra múlva értünk vissza a hotelbe és már cuccoltunk is össze , mert egész éjszaka úton voltunk.Reggel a buszban éberdtünk:

-Jó reggelt!:)-,Rontott be Tom kiabálva a szobánkba.

-Kopogni látom nem szokásod...-,Én és álmosan felültem.

-Tom mi a halálért keltettél fel?-,Bill és ő is felült.

-Csak úgy...-,Tom és megrántotta a vállát.

-Remek!-,Mondtuk Billel egyszerre és hanyatvágódtunk az ágyon...

 

Na , dehogy mi történt azután , a köviből kiderül!:)Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr21714217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.14. 21:09:27

gratulálok szépen össze hoztad megint nagyon jo....már várom a holnapot:D:D:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.15. 19:33:50

Hello!:)
Köszi szépen! :D XD Tschüs.:)

happy 2008.10.15. 20:37:25

mikor lesz uj rész???:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.15. 20:58:50

Hello!:)
Most raktam fel.XDTschüs.:)
süti beállítások módosítása