HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

76. rész

Ancsika16 2008.10.15. 20:57

Hello!:)Köszönöm a kommentet , itt a kövi:

 

-Remek!-,Mondtuk Billel egyszerre és hagyattvágódtunk az ágyon.

-Nem keltek fel?-,Tom furán nézve.

-Nem!-,Bill és én aztán a fejünkre húztuk a paplant.

-Akkor megyek!-,Tom majd kiviharzott a szobából és becsapta maga után az ajtót.

-Nem akarok felkelni!-,Nyafogtam.

-Én se...-,Bill és megcsókolt.

-Próba?-,én

-Délután.-,Bill

-Koncert?-,én

-Este.-,Bill és sóhajtott egyet én meg ráhajtottam a fejem a mellkasára.

-Annyira szeretlek!-,Mondta miközben a hajammal játszott.

-Én is téged!-,Mondtam aztán megcsókoltam.

-Mondtam már , hogy bírom a piercingedet?:)-,Néztem rá.

-Még nem...-,Bill és most hosszabban csókolt meg.

-Felkelünk?-,Kérdeztem.

-Még nem!-,Bill és magára rántott.

-Áh , picit finomabban légyszi...-,én

-Ok ,bocsi!-,Mondta és most sokkal gyengédebben bánt velem...Már vagy 5 perce csókolództunk , amikor valaki kopogott:

-Menj el!-,Szólt ki Bill.

-Bill beszélnünk kell!-,Halottuk David komoly hangját.

-Nem ér rá késöbb?-,Bill

-Nem!-,David

-Boccs cica!-,Mondta Bill és óvatosan leemelt magáról.

-Semmi...-,Mondtam picit szomorúan.

-Majd este...-,Suttogta a fülembe , amitől rögtön jobb kedvem lett.XD

-Gyere be David!-,Bill mire David kinyitotta az ajtót és bejött.

-Srácok , van egy rossz hírem: egy paparazzi lefotózta Emmát...-,David

-Mi???-,Ültünk fel egyszerre.

-Tegnap este valaki lefotózott...-,David

-Dehát ki?-,Bill

-Nem tudom...A lényeg az , hogy ma délután lesz az interjú , utána pedig irány a koncert.-,David

-És én addig mit csináljak?-,én

-Te is jössz az interjúra!-,David

-Na nem!Azt már nem !Nem hiányzik nekem , hogy 100 feldühödött rajongó kikaparja a szemem a feketére pingált műkörmével! Szó sem lehet róla!-,Én és összefontam a karjaim.

-De Emma ez egy nagyszerű reklám lenne!-,David lelkesen.

-Én nem egy reklámcikk vagyok!-,én

-Nem úgy érti...Cica!-,Bill és megölelt.

-Na jó én most kimegyek , de keljetek fel!-,David és kiment.

-Bill én nem akarom , hogy megtépjenek a fanok!-,én

-Nem fognak , állítunk melléd testőrt , ne félj!-,Bill és megcsókolt.

-Menjünk zuhanyozni!-,Mondtam , aztán elmentünk és lezuhanyoztunk.Délután 3 fele már egy stúdióban voltunk , hogy interjút adjunk.

-És most , hölgyeim és uraim , üdvözöljük a stúdióban Bill Kaulitzot és barátnőjét , Emmát!-,Kiabált a végén a műsorvezető , mire mindenki elkezdett tapsolni , de pár fújjogás is elhangzott a rajongók részéről.

-Sziasztok!Térjünk is a tárgyra!Mióta vagytok együtt?-,Műsorvezető.

-Hát...

 

Na , dehogy mit válaszoltunk , az csk a folytatásból derül ki!Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr85715931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.16. 16:41:23

ajajaj hu de kivi vok nagyon nagy rész ez is...grat

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.16. 20:14:26

Hello!:)
Köszi szépen!:)Tschüs.:)

happy 2008.10.16. 21:15:19

mikor lesz uj rész???:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.16. 21:49:17

Hello!:)
Most raktam fel.XDTschüs.XD
süti beállítások módosítása