HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

78. rész

Ancsika16 2008.10.18. 18:28

Hello!:)

Köszönöm a kommentet!Bocsánat , hogy tegnap nem volt rész , de elég fáradt voltam , meg nem vol ihletem.Sajnos ez is elég rövidre sikerült , dehát ez van...Nem bírok rendesen odafigyelni , mert annyi mindent kéne még csinálnom...A szünet elött íri fogunk még 3 témazárót , + gyakorlati lesz infoból , szóval van még dolgom...Na de nem untatok tovább senkit , itt a kövi , jó olvasást!:

 

Kb. éjfélkor cuccoltunk fel a búszra és utána húztunk aludni...Hajnali 3 körül felébredtem és nem tudtam visszaaludni.

-Bill?Ébren vagy?-,Kérdeztem suttogva.

-Igen.Nem tudok aludni.-,Bill és felémfordult , aztán átölelt.

-Én se...-,én

-Kimegyünk a "nappaliba"?-,Bill

-Aha...-,Mondtam és kimentünk.Leültünk az ablak mellé és néztük a mellettünk elsuhanó fákat.Csak a hold és az úton lévő lámpák világítottak be az ablakon.Én Bill ölében ültem és a fejem a vállára hajtottam , miközben ő átölelt.Csak néztünk ki az ablakon és öleltük egymást.

-Olyan jó itt veled!-,Suttogott a fülembe.

-Veled is!-,Mondtam és megpusziltam a nyakát.

-Csináljunk kakaót!:)-,Szólalt meg egy kis idő után.

-Ok!:)-,És a "konyha" felé vettük az irányt.Miután készen voltunk , megint visszamentünk a "nappaliba" és megittuk , aztán bementünk a szobánkba.

-Én még mindig nem vagyok álmos!-,Mondtam mikor épp betakarództunk.

-Én se igazán...De akkor mit csináljunk?-,Bill és felült , majd az ágy támlájának támazkodott.

-Nem tudom...-,És az ölébe ültem , ő meg rátette a jobb lábát az én lábaimra.

-Szeretlek!-,Bill és elkezdte puszilgatni a nyakam.

-Én is téged !-,És megcsókoltam.

-Holnap este koncert...Eljössz?-,Bill

-Aha , de nem beszélhetnénk most másról?...Ne értsd félre , nincs bajom a karriereddel , vagy ilyesmi , csak...-,én

-Csak most nem szeretnél ezzel foglalkozni...Megértem...-,Bill és megcsókolta a nyakam.

-Tényleg nem haragszol?-,Én és elkezdtem a kezét simogatni.

-Neeem!:)-,Bill és ráhajtotta a fejét a vállamra.

-Most itt fogunk ülni reggelig?-,én

-Azt hiszem , ha csak el nem alszunk.-,Bill

-Talán ha lefekszünk , akkor sikerülni fog végre .-,én

-Ok...-,Bill és lefeküdtünk , végül pedig kb. negyed órával késöbb mély álomba merültünk.Másnap körübelül 10-kor ébredtünk fel...Én oldalt feküdtem , Bill pedig átkarolt és engem nézett.

-Jó reggelt!:)-,Köszönt halkan.

-Neked is!:).-,Mondtam és szorosan hozzásimultam.

-Nem tudom te hogy vagy vele , de nekem nincs kedvem felkelni...-,Bill és a hátára fordult.

-Nekem sincs...-,Mondtam és én is a hátamra fordultam , aztán Bill rámmászott és megcsókolt.XD

-Várj!-,Mondta és kulcsra zárta az ajtót aztán bement a fürdőbe és kb. 1 perc múlva vissza is jött , aztán elhelyezkedett úgy , mint azelött és megint megcsókolt.

-Biztos jó ötlet ez most?...Mi van ha a többiek...-,De nem tudtam befejezni.

-Még alszanak...-,Bill és folytatta...Körübelül másfél óra múlva egymás karjaiban feküdtünk és még mindig csókolództunk.

-Annyira...szeretlek!-,Bill

-Én is...téged!-,Mondtam és szép lassan leálltunk.Elmentünk zuhanyozni , felöltöztünk és kimentünk reggelizni...A többiek még nem voltak fent , úgyhogy egyedül kajáltunk , aztán a szobánkban tv-ztünk meg beszélgettünk...Lassacskán eljött a koncert ideje...Már bevittük a cuccainkat a szallodába , aztán indultunk a helyszínre...

 

Na , dehogy mi történt azután , a kövi részből kiderül.:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr97719197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.18. 20:26:45

ez is jo rész grat körübelül mikor lesz a kövi rész??

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.19. 11:03:41

Hello!:)
Vagy ma , vagy holnap lesz a kövi.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása