HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

81. rész

Ancsika16 2008.10.23. 19:53

Hello!:)Köszönöm a kommentet happynek!Szeretném megkérni a többi olvasót is , hogy írjon kommentet , mert így sajnos nem tudom , hogy csak véletlen mentek-e rá a blogomra , vagy sem.Ha valaki inkább e-mailt írna , itt a címem: pannn@citromail.hu

 

-Ok.:)-,És megölelt.

-Mikor megyünk haza?-,És ránéztem.

-Holnap...Ma még lesz egy zárókoncert , utána 1 hétig csak te , meg én...-Megcsókolta a nyakam.-Kettesben...-Megint.XD

-Hmmm...Jól hangzik!-,Mondtam mosolyogva , miközben a kezét simogattam.

-Szerintem is!...:)-,És folytatta.

-Bill!Légyszi ne!...Haggy már!-,Mondtam nevetve és megfordultam.

-Ok , de ha hazaértünk , nemleges választ nem fogadok el!-,És rámkacsintott.

-Ok...Huh , már előre félek!...:)-,én

-Tőlem?-,Bill meglepődve.XD

-Aha , meg az ötleteidtől.:D-,én

-Pedig én nem is vagyok durva...-,Bill kisfiúsan és a nyakamhoz bújt.

-Tudom...Szeretlek!-,Mondtam és ráfeküdtem a mesztelen mellkasára.

-Én is téged!...-,És elkezdte a hajamat piszkálni.

-Elmegyünk zuhanyozni?-,És ránéztem.

-Együtt?:)-,Bill

-Öm...-,én

-Gyere!:)-,Felhúzott az ágyról és elmentünk zuhanyozni.15 perccel késöbb már a szobánkban öltöztünk...A nap viszonylag gyorsan eltelt.Én szótfogadó jókislány módjára ki sem mozdultam az ágyból...Egész nap teát ittam , kajáltam , tv-ztem és Bill storyait hallgattam...Az esti koncertről csak fél 1 körül értek vissza a srácok.Bill elment zuhanyozni és befeküdt mellém , aztán átölelt és elaludtunk...5 körül felébredtünk és nem tudtunk visszaaludni , úgyhogy inkább beszélgettünk.7 körül elmentünk zuhanyozni és felöltöztünk...

-Kérsz kávét?-,Bill és ásított egyet.

-Aha...-,Mondtam álmosan és odaballagtam mellé aztán átöleltem a derekát , mire ő elmosolyodott.

-Látom , te se vagy túl friss.:)-,Bill miközben a kávé géppel ügyködött.

-A-a...Haza érünk , én 2 napig szunyálni fogok és aki felébreszt , az halál fia!-,én

-Hé , tegnap nem ezt beszéltük meg!...-,Bill huncut vigyorral és rámnézett.

-Tegnap még nem voltam ennyire fáradt!...-,Én kómásan.

-Visszafekszünk?-,Bill

-Inkább majd otthon...Mikorra érünk haza?-,én

-Talán 2-3 óra.-,És hátulról átölelt , az állát pedig a vállamra támasztotta.

-Leülünk tv-zni?-,én

-Ok , tegyünk be valami DVD-t .-,Aztán bementünk a "nappaliba" és filmet néztünk...Lassacskán a többiek is felébredtek és elkezdtek összepakolni.Mi is csomagoltunk .3 óra múlva már a házunk elött voltunk.

-Bejössz?-,Kérdeztem Billt az ajtó elött.

-Kipakolok és utána átjövök , ok?-,És adott egy puszit a számra.

-Ok.:)-,És megcsókolt.

-Na menj!:)-,Csaptam a hátsófelére és bementem.

-Emma!!!:)-,Ugrottak a lányok a nyakamba.XD

-Sziasztok!:)-,én

-Szia Emma!:)-,Jött oda Slvia is és megölelt.

-Milyen volt?-,Anna

-Nagyon jó , de lebuktunk...-,én

-Hogy érted?-,lányok

-Tudják , hogy Bill barátnője vagyok...Már interjút is adtunk .-,én

-Te voltál a tvben?-,Lisa szájtátva.

-Aha...-,én

-És miket csináltatok , amikor a fiúk épp nem koncerteztek?-,Anna

-Majd fönt mesélek.:)-,én

-Ok.:)-,Aztán felmentünk a szobámba és pakolás közben meséltem nekik a hétről...Este fele átjött Bill:

-Szia!:)-,Nyitott ajtót Silvia.

-Jó estét!:)Emma itthon van?:)-,Bill

-Persze!Emma!:)-,Silvia

-Megyek!...Szia!:)-,Ugrottam Bill nyakába.

-Szia cica!:)-,És megcsókolt...

Na , dehogy mi történt azután , a kövi részben kiderül.:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr71727508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.23. 21:42:12

grat grat grat várom kövit....:D:DXD

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.24. 17:50:11

Hello!:)
Köszi szépen és ma lesz új rész!:)Kihasználom a szünetet és megint előre dolgozom a részekkel , hogy minden nap legyen új.Tschüs.:)
süti beállítások módosítása