HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

82. rész

Ancsika16 2008.10.24. 18:45

Hello!:)Köszönöm a kommentet happynek , aki MEGINT írt!:)Itt a kövi , jó olvasást:

 

-Szia cica!:)-,Bill és megcsókolt.

-Khm!Maradtok vacsorára?:)-,Silvia

-Ha nem gond , akkor inkább elmegyünk.-,Bill

-Rendben , vigyázzatok magatokra!:)-,Silvia és elmentünk.

-Gyalog jöttél?:)-,Kérdeztem és átöleltem.

-Aha , baj?:)-,Bill

-Nem.:)-,én

-Gyere , elviszlek valahova , ok?:)-,Bill

-Ok.-,És megcsókoltam , aztán gyalogoltunk vagy negyed órát.

-Ismerős?-,Kérdezte már a parkban.

-Ide hoztál elöször...-,Mondtam mosolyogva és ránéztem.

-Reméltem , hogy emlékszel még rá.-,Bill

-Azt soha nem fogom elfelejteni.-,Mondtam és megöleltem.

-Én se...-,Bill

-Meg azt se , amikor elöször csókoltál meg.:)-,én

-Hogy is volt?...Így?:)-,És megcsókolt.

-Igen , csak akkor a szobámban voltunk.:)-,én

-Meg az első éjszaka...-,Bill

-Az nálatok volt.:)-,én

-Igen...:)-,Bill

-Megismételjük?:)-,én

-Most?:)-,Bill

-Nálatok?-,én

-Menjünk!:)-,És elmentünk hozzájuk.Amint beléptünk az ajtón , Bill szobája felé vettük az irányt...Csókolódzva léptünk be.El se értünk az ágyig , Bill a falnak nyomott , mire picit feszisszentem , aztán elhúzott onnan és ledöntött az ágyra és...Innentől nem írom le.XD2 óra múlva csak mosolyogva néztünk ki az ablakon és a holdfényben gyönyörködtünk.Lassan felé fordultam és a karjaiba feküdtem.Átölelt és szorosan magához húzott.

-Bill!:)-,én

-Hm?:)-,Bill

-Szeretlek!:)-,Mondtam és megcsókoltuk egymást...Van , amikor egy csók többet mondd , mint 1000 szó...Ez is ilyen eset volt.

-Én is téged!:)...Kibonthatom a hajad?:)-,Bill

-Ühüm.:)-,Mire óvatosan kivette a gumit a hajamból.

-Gyönyörű...-,Mondta csillogó szemekkel és végigsimított a hosszú , hátközépig érő világosbarna hajamon.

-Köszönöm.:)-,Mondtam neki és ráhajtottam a fejem a mellkasára.A takaró alatt átöleltem a derekát.Nemsokára elaludtunk...Másnap simogatásra ébredtem.Bill az arcomat simogatta és nézte , ahogy lassan kinyitom a szemem.:

-Jó reggelt!:)-,Köszönt.

-Neked is!:)-,Sóhajtottam egyet és odacsúsztam hozzá.

-Elmegyünk ma valahova?-,Bill és megpuszilta a számat.

-Arra gondoltam , hogy a szünetben elmehetnénk Silviáék nyaralójába pár napra...-,én

-Ez jó ötlet!Csak mi ketten?-,Bill

-Hát , ha nem bábod...-,én

-Ok.:)-,És egy újabb csók következett , aztán felkeltünk és elmentünk zuhanyozni , utána felöltöztünk és átmentünk hozzánk.

-Megjöttünk!-,Kiabáltam mikor bementünk.

-Sziasztok...Lehetne egy pofátlan kérésem?-,Silvia

-Persze!-,Bill és én.

-Tudnátok pár napig vigyázni Hannahra?-,Silvia...

 

Na , dehogy mit válaszolnak Emmáék , a kövi részből kiderül.Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr68727807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.24. 19:02:31

nagyon jo lett grat...:DXD

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.24. 22:12:44

Hello!:D
Köszönöm szépen!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása