HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

85. rész

Ancsika16 2008.10.28. 17:48

Hello!:)Tegnap találtam egy videót , aminek a közepén Bill egy koalamacival a kezében áll...Annyira édes(mármint az állatka , habár Bill se semmi...XD)!Szóval , ha valaki esetleg kíváncsi rá , erre menjen rá: https://www.youtube.com/watch?v=Q9U6Gni0AWg&feature=realted .Egyébként nagyon köszönöm a kommentet happynek , jól esett!:) Itt a kövi , jó olvasást:

 

-Keltsük fel Hannaht!:)-,Bill és megpuszilta a számat.

-Öm , Bill!-,Mondtam vigyorogva mire rámnézett.

-Hm?-,Bill

-Szerintem elötte öltözz fel!-,Mondtam kuncogva és mikor közelebb jött hozzám , jó mélyen a szemembe nézett.:

-Miért?Így nem tetszem?-,És cukin felhúzta az egyik szemöldökét.

-Csak félő , hogy Hannah lecsapna a kezemről , ha meglátna boxerben , amúgy nekem nagyon tetszik.:)-,És átöleltem  nyakát.

-Ennek örülök.:)-,Bill és megcsókolt.

-Menj zuhanyozni , majd én felkeltem azt az álom szuszékot!-,én

-Csak ha te is jössz!-,És átölelte a derekam.

-De akkor sietünk!-,én

-Ok.-,És megint csókolództunk egy kicsit , aztán elmentünk zuhanyozni , felöltöztünk és felkeltettük Hannaht , aztán leültünk vele kajálni.:

-Mit csináljunk ma?-,én

-Nem tudom...Van ötleted Hannah?-,Bill és ránézett.

-Öm , játszunk!:D-,Hannah

-De mit?-,Bill és én.

-Babázzunk!-,Hannah , mire Billel összenéztünk.

-Ok!:)-,Mondtuk és miután befejeztük a kajálást , letelepedtünk a nappaliba babázni.XD

-Megyek , iszom valamit!-,Bill és elindult a konyha felé.Amint kiment , megszólaltam:

-Én is szomjas vagyok , mindjárt jövök , ok?-,én

-Ok.-,Hannah.Kimentem Bill után a konyhába...Ő épp a pult elött állt , szóval nem vette észre , hogy bementem.Odalopakodtam mögé és óvatosan átöleltem a derekát , mire picit megrezzent:

-Megijesztettelek?-,Kérdeztem.

-Csak nem számítottam rád.:)-,Bill és megfordult.

-Hiányoztál!:)-,Mondtam és lábujjhegyre álltam , hogy felérjem Billt és megcsókoltam.XD

-Máris?:)-,Bill

-Ühüm.:)-,Mondtam és annyira közel mentem hozzá , hogy most ő kötött ki a konyhapulton.XD

-Hannah hiányolni fog minket...:)-,Bill

-Nem baj!:)-,Mondtam és megcsókoltam a nyakát , aztán átöleltem.

-Szeretlek!:)-,Mondta és megölelt , én pedig a vállára hajtottam a fejem.

-Én is téged!:)-,És jó mélyen belélegeztem a parfümje illatát.

-Olyan jó most így!:)-,Bill

-Aha...Órákig itt tudnék lenni veled!:)-,én

-Én is veled!-,És egy picit eltolt magától , hogy megcsókolhasson.

-Menjünk!-,Mondtam mosolyogva , mire Bill óvatosan lemászott a pultról , még egyszer megcsókolt és visszamentünk Hannahoz.

-Mi tartott ennyi ideig?-,Kérdezte karbatett kézzel és felhúzta a szemöldökét.

-Öm , csak nem tudtuk eldönteni , hogy mit igyunk...-,Füllentettemk gyorsan.

-Folytatjuk?-,Bill és leült a kanapéra.

-Inkább tv-zzünk!-,Hannah és lehuppant Bill mellé , én meg Bill ölébe.A kislány kicsit furcsán nézett ránk , utána fogta a távirányítót és bekapcsolta a tv-t.Ebédig tv-ztünk , aztán kajáltunk .Hannah ebéd után lefeküdt aludni , mert fáradt volt , mi pedig bevonultunk a szobánkba és az ágyon fekve beszélgettünk.

-Húzzuk be a sötétítőt!-,Bill

-Minek?-,Én értetlenül.

-Mert baromi erősen süt a nap és pont a szemembe világít!-,Bill

-Néha olyan vagy , mint egy vámpír!-,Mondtam nevetve és elhúztam a függönyt.

-Nem is...Mert én megcsókolom a nyakad , nem megharapom!-,Bill és bevágta a műdurcit.

-Jól van na!:D-,És odamentem hozzá , aztán lefeküdtem az ágyra , ő pedig fölémhajolt és belenézett a szemembe.

-Mi van?:)-,én

-Semmi...-,Bill és visszafeküdt.Összekulcsoltuk a kezünket és nemsokára elaludtunk...Mikor felébredtünk:...

 

Na , dehogy mi történt mikor felébredtek , a következő részből kiderül!:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr6730950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.28. 18:33:26

jaj nagyon jo rész és vidi is elég jo és angyon cuki az a koala:D:DXDja és persze Bill is:D:D:D:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.29. 09:56:16

Hello!:)
Hát ja...Annyira édesek (Irigylem azt a kolalát! XD)!Egyébként köszi szépen!:DTschüs.:)
süti beállítások módosítása