HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

86. rész

Ancsika16 2008.10.29. 20:44

Hello!:)Köszönöm happynek a kommentet!:)Itt a kövi , jó olvasást!:

 

Mikor felébredtünk , volt már vagy 3 óra.:

-Álmos vagyok!-,És a hátamra feküdtem.

-Én is...-,Bill és oldalra fordult , a jobb kezét pedig a hasamra tette.

-Hannah szerinted alszik még?-,én

-Nem tudom...Lehet...-,Bill és megcsókolta a nyakam.Lassa fölémhajolt és már a számat csókolta...Kis idő múlva már rajtam feküdt és úgy folytattuk.

-Bill!...Zárd be az ajtót!-,Mondtam neki mosolyogva , mire gyorsan felpattant és bezárta , utána megint rámfeküdt.

-Szeretlek!-,Mondta két csók között.

-Én is téged!:)-,És átöleltem , aztán egyreközelebb húztam magamhoz.A sötétben (mivel el volt húzva a sötétítő) megcsillant Bill szemöldök piercingje.Csak néztem és mosolyogtam.

-Mi az ?:)-,Bill

-Semmi...Csak a piercingeted néztem...Tetszik!-,Mondtam és megcsókoltam.

-Nem fájt mikor csinálták?-,én

-Nem , érzéstelenítve volt...-,És megcsókolta a nyakam.

-Cool...-,Mondtam és én is megcsókoltam a nyakát , aztán szép lassan átfordítottam , így ő került alulra , és most én feküdtem rá.Ő átölelt és így feküdtünk egy darabig , aztán kopogást hallottunk.

-Bakker...Pillanat!-,És lemásztam Billről , aztán kinyitottam az ajtót.

-Szia!Felébredtél?:)-,És leguggoltam Hannahhoz.

-Igen...-,Dörzsölte a szemeit a kislány.

-Gyere be!:)-,Mondta Bill , mire Hannah odasétált a Teddy maciával együtt az ágyhoz és leült az éppen hátán fekvő Bill mellé.

-Aludtatok?-,Nézett Billre Hannah.

-Igen...Fáradtak voltunk...-,én

-Én még mindig az vagyok!-,Bill és becsukta a szemét.

-Miért van elhúzva a függöny?-,Hannah

-Mert túl világos volt.-,én

-Ma egész nap aludni fogunk?-,Hannah

-Menjünk sétálni!-,Vetettem fel az ötletet.

-Ok...-,Bill

-Ok...-,Hannah és lefeküdt az ágy szélére.

-De lelkesek vagytok!...-,Mondtam és közéjük feküdtem.

-Tudjuk!...-,Hannah és becsukta a szemét...Kihasználva az alkalmat , gyorsan megcsókoltam Bill nyakát , mire ő elmosolyodott és megfogta a kezem.

-Én megyek tv-zni.-,Jelentette ki Hannah és felállt.

-Ok.-,Válaszoltuk kórusban Billel , utána Hannah kiment és becsukta maga után az ajtót.

-Bezárjam?-,Én huncut mosollyal.

-Aha.-,Bill is hasonlóképpen és szép lassan odasétáltam az ajtóhoz , majd kulcsra zártam és visszamentem az ágyhoz , aztán felmásztam rá és négykézláb odamentem Billhez és elhelyezkedtem fölötte.Ő csak mosolyogva figyelt.Lassan lehajoltam hozzá és megcsókoltam a nyakát:

-Hm...Ez tetszik!:)-,Bill és átölelt.Odahajoltam a füléhez és halkan belesúgtam:

-Szeretlek!...És mindig veled akarok lenni!-,én

-Én is szeretlek!:)-,És kicsit eltolt magától , aztán lágyan megcsókolt.

-Mindjárt jövök!:)-,Mondtam és felálltam.

-Nem menj el!-,És a derekamnál fogva visszarántott , mire egy kicsit elsikítottam magam.

-Bill!WC-re kell mennem!-,Mondtam nevetve.

-Nem baj!-,És ráhúzott az ágyra megint csak a derekamnál fogva és lefektetett.

-Bill!Tényleg ki kell mennem!:D-,én

-Mostmár nem szabadulsz!:)-,És megcsókolt.

-Mindjárt visszajövök , csak engedj már el!:D-,én

-Ok , 2 percet kapsz!:)-,Bill és végre sikeredett elmennem elintézni "folyóügyeimet".XD

-Késtél!Ezért megfizetsz!-,Bill ördögi vigyorral .

-A francba!-,Mondtam kínosan vigyorogva és az ajtó felé vettem az irányt.

-A-a!-,Csóválta a fejét Bill és felém közeledett én pedig elkezdtem hátrálni , aztán mikor már nekiütköztem a falnak Bill elmosolyodott és nagyon közel jött hozzám , olyannyira , hogy már hozzámért.

-Kezdek tőled félni!:)-,És belenéztem a szemeibe.Átöleltük egymás derekát és csókolódzni kezdtünk.

-Nézzük...nézzük meg Hannaht!...-,Bill miközben csókolództunk.

-O...Ok...-,én

-Ez így nem fog menni...-,Bill

-Szerintem se...Abba kéne hagyni!...-,Én és nagy nehezen elváltunk.

-Menjünk!:)-,Bill és kinyitotta nekem az ajtót.Mikor lementünk , Hannah a kanapén ült és tv-t nézett...

 

Ennyi volt , remélem tetszett!:)Tschüs.:)

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr59732231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.30. 00:32:44

jaj remélem irsz még többet...ez a vége hogy ennyi volt tetszet az már nem tetszik....plz mond hogy lesz kövi rész ...

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.30. 11:05:28

Hello!:)
Nyugi happy , lesz kövi , az "Ennyi volt..." csak a részre értettem.:)Köszi a kommentet!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása