HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

89. rész

Ancsika16 2008.11.02. 21:20

Hello!:)Köszönöm a komit happynek , itt a kövi!:

 

Miután kész lettünk , kimentünk sétálni az erdőbe.:

-Már fáj a lábam!...-,Nyavajgott Hannah kb. 1 óra után.

-Gyere ide!:)-,Bill és a hátára vette Hannaht.XD

-Engem is!:D-,Én kislányosan.

-Hogyis ne!-,Bill röhögve.

-Olyan izé vagy!...-,Én "sértődötten".XDMég bolyongtunk az erdőben egy jó ideig , aztán bementünk a házba...A nap elég unálmasan telt...Este Billel kitaláltuk , hogy miután lefektettük Hannaht , elvonulunk a szobánkba és horror filmet néztünk...Őszinténszólva nem igazán vagyok oda értük , de gondoltam Billel megnézem , hátha utána nem álmodom majd rosszakat.XD

-Bill!Ez annyira durva!-,Mondtam mert a filmen épp egy vámpír üldözött egy csajt...

-Félsz?-,Bill

-Igen!-,Mondtam kislányosan és bebújtam a paplan alá.

-Gyere ki!-,Bill kedvesen.

-A-a...-,én

-Akkor bemegyek melléd!-,És Bill és bebújt a paplan alá.

-Mondtam már , hogy mennyire utálom a horror filmeket?-,én

-Még nem , de már tudom...:)-,Bill és a mondata végén a filmben szereplő csaj épp sikított egy baromi nagyot , mire majdnem szívinfarktust kaptam.

-Bill!-,Ugrottam a nyakába.XD

-Semmi baj!Nyugi!-Próbált nyugtatni.-Félsz a horror filmektől?-,Bill

-Aha...Már kiskorom óta horror film-fóbiám van...Egyet se tudtam még végig nézni...-,én

-Segítek lekűzdeni ezt a fóbiádat , ok?-,Bill és épp húzta volna le rólunk a takarót , de rászoltam:

-Neee!-,Én riadtan.

-Csss!Nyugi!Figyelj , most szép lassan kimászunk a paplan alól , ok?-,Bill

-De én félek!-,Mondtam és magamhoz húztam Billt.

-Nem lesz semmi baj!Na gyere!-,És lehúzta rólunk a takarót.A filmben most egy kevésbé ilyesztő rész ment , aztán amikor megint jött egy elég véres jelenet , kicsit bepánikoltam:

-Biiiiiiill!-,És belekapaszkodtam a pólójába , aztán magamhoz húztam.

-Nyugi!-,És megölelt.

-Ez annyira ijesztő!-,És belefúrtam a fejem Bill nyakába.Ő átölelt és a hátam simogatta.Kicsit megnyugtatott és lassan előmerészkedtem és ráhajtottam a fejem a mellkasára.Ő lassan felült és az ölébe húzott úgy , hogy vele szembe kerültem.Belenézett a szemembe és odahajolt , hogy megcsókoljon.

-Megnyugodtál?:)-,Bill

-Aha.:)-,Én és visszacsókoltam.Lassan ledőltünk az ágyra és egy utolsó csók után egymás mellé feküdtünk.Megnéztük még az a kb. 30 percet , ami filmből volt , aztán mentünk aludni:

-Jó éjt!-,Bill

-Neked is!-,És megcsókoltuk egymást...Kb. 10 perc múlva elnyomott minket az álom.Éjjel hál' Istennek nem voltak rémálmaim.XDReggel egymás karjaiban ébredtünk:

-Jó reggelt!:)-,Simogatta Bill az arcomat.

-Neked is!:)-,És megcsókoltam ,aztán elmentünk zuhanyozni.Miután felöltöztünk , mentem felébreszteni Hannaht , Bill meg kaját csinált.:

-Jó reggelt nagylány!-,Simogattam meg Hannah arcát.

-Szia!-,Köszönt boldogan és ásított egyet.

-Mész fürteni?-,én

-Aha...Este sikítást hallottam...Te voltál?-Hannah

-Öm , igen...Volt a szobánkban egy hatalmas pók...-,Füllentettem gyorsan.XDHannah elment fürödni , aztán lementünk kajálni...Miután kész lettünk , támadt egy ötletem:...

 

Na , dehogy mi volt Emma ötlete , a következő részből megtudjátok!Auf wiedersehen!XD

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr31741515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.11.02. 21:39:41

horror...:Dén imádomok horrort nézzni te hog vagy vele??? jo rész grat.....

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.03. 21:50:07

Hello!:)
Hát , én nem szoktam horrort nézni...Nem bírnám végignézni...Sajnos ez van!:/...Örülök , hogy tetszik a rész!:)Tschüs.:)

happy 2008.11.06. 15:29:33

mikor lsez rész...már 4 napja nincs rész :S:S:(

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.06. 21:36:43

Hello!:)
Bocsi , hogy nem volt...Elvileg most már van.:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása