HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

93. rész

Ancsika16 2008.11.12. 20:46

Hello!:)Köszönöm a kommenteket happynek , akit ezennel a hónap olvasójának nyílvánítok!:DJó olvasást , itt a kövi:

 

Miután végeztünk:

-Szóval mi is az a meglepetés?-,Kérdeztem kíváncsian és hozzábújtam.

-Hááát...:)-,És ledöntött az ágyra.

-Ennyi?-,Én szemrehányóan.XD

-Nem egészen...:)-,És megcsókolt.

-Na azért!:)-,Mondtam és fordítottam a helyzeten.Lehajoltam és megcsókoltam a nyakát , mire ő átölelt , aztán megint fordult a helyzet.Átöleltem a nyakát és folytattuk a csókolódzást.

-Bill!-,én

-Hm?-,De nem hagyta abba a nyakam csókolgatását.

-Menjünk el zuhanyozni!-,én

-Most?-,Bill picit kiakadva és a szemembe nézett.

-Úgyértem együtt!-,Én huncut mosollyal.

-Ok!:)-,Mondta és az ölébe kapott , aztán elmentünk zuhanyozni.10 perc múlva már törölközöbe csavarva és csókolódzva tértünk vissza a szobájába.Óvatosan ledöntött az ágyra...(Innentől nem írom le.:) )

-Bill!:)-,Szólaltam meg "utána".

-Hm?:)-,És megcsókolta a nyakam (mert háttal voltam neki).

-Szeretlek!:)-,Modtam és rápillantottam a fekete-fehér körmeire.

-Én is téged!:)-,És még szorosabba átölelt.

-Éhes vagyok!-,Mondtam nyafogva.XD

-Hozok kaját!:)-,És épp állt volna fel , de elkaptam a csuklóját.

-Neee!Ne menj el!-,Mondtam kislányosan és visszahúztam .Ő nekidőlt az ágy támlájának , én pedig háttal neki az ölébe ültem.

-Mit csináljunk hétvégén?-,És a vállamra tette a fejét.

-Nem tudom...-,Mondtam és sóhajtottam egyet.

-Mi a baj?-,Kérdezte kedvesen és egy puszit nyomott a nyakamra.

-Semmi...Csak fáradt vagyok.-,És elkezdtem az újjait birizgálni.

-Mindjárt jövök!-,És óvatosan kimászott az ágyból.

-Hova mész?-,én

-A fürdőbe.-,Bill

-Megyek veled!:)-,én

-Öm , Emma!...-,Bill

-Igen?-,én

-Pisilnem kell...:)-,Bill

-Ja , akkor mégsem!-,Mondtam nevetve és egy kicsit jobban magamra húztam a takarót.

-1 perc!:)-,Bill és kiment.Pár perc múlva már vissza is jött és újra mellém feküdt.

-Hiányoztál!:)-,És ráhajtottam a fejem a mellkasára.

-Máris?:)-,Bill kedvesen és átölelt.

-Igen!:)-,És megcsókoltam.

-Mit csináljunk?:)-,Kérdezte 5 perc után.

-Passz...Tv?-,És ránéztem.

-Ok...-,Mondta és bekapcsolta.

-Kezdek fázni...Nem láttad a felsőm?-,Néztem körbe.

-Nem...Vedd fel az enyém!:)-,És odaadta a pólóját.

-Köszi.:)-,Mondtam és felvettem.

-Jól áll!-,Mondta mosolyogva és átkarolt.Én csak hozzábújtam és megpusziltam az arcát.

-Álmos vagyok.-,Mondtam és sóhajtottam egyet.

-Kikapcsoljam?-,Bill

-Nem , nézd csak nyugodtan , de lehet , hogy elfogok aludni.-,én

-Ok.:)-,És még szorosabban átölelt.Nemsokára elaludtam.Bill csak mosolyogva figyelt.Meg sem moccant , nehogy felébresszen.Kb. fél óra múlva felébredtem.Észrevettem , hogy Bill elaludt.Óvatosan felé fordultam , így egymással szemben feküdtünk.Lassan közelebb csúsztam hozzá és megöleltem , de szerencsére nem ébredt fel.Csak néztem mosolyogva a kifestett szemeit...Annyira hihetetlennek tűnt , hogy ott feküdtem mellette...Hogy ez az álmom valóra vált...Egy álom , amiből soha nem akartam felébredni:)...

 

Remélem tetszett a rész.:)Komikat légyszi írjatok!Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr82756499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.11.13. 14:12:46

kis cukkerek...XD:D köcönöm....a hónap olvasoja címet...:D:D:D:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.13. 21:07:11

Hello!:)
Szívesen , és köszi , hogy írtál!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása