HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

102. rész

Ancsika16 2008.11.29. 09:30

Hello!:)Jó olvasást!:)

 

Az egész nap hűvös hangulatban telt...Suli után hazamentem tanulni...Becky épp az iskola kapuját hagyta el gyors léptekkel , amikor valaki utána loholt:

-Becky!Becky!-,Karl kétségbeesetten.Becky ügyet sem vetett rá , hanem ment tovább...Este csöngetett valaki az ajtajukon.

-Csókolom!-,Köszönt illedelmesen Karl Becky anyukájának.

-Szervusz!Gondolom Beckyhez jöttél...:)-,Utalt a kezében tartott fehér rózsára.

-Öm , igen...Kitetszene hívni?-,Karl reménykedve.

-Persze , de inkább menj fel hozzá.-,Laura (Becky anyukája)

-Öhm...-,Karl bizonytalanul.

-Na , gyere!Emeleten , folyosó végén balra!-,Mondta mosolyogva a fiatal asszony.

-Rendben , köszönöm!-,Karl viszonozva a kedves gesztust és elindult a lány szobája felé...Megállt az ajtó elött , sóhajtott egyet és bekopogott:

-Gyere!-,Szólt ki Becky.

-Öm , szia!-,Karl , mire Becky felült az ágyán.

-Szia!-,Becky halkan.

-Öm , ezt neked hoztam!-,Karl és átnyújtotta a rózsát.

-Köszi...Miért jöttél?-,Vette el Becky a rózsát.

-Csak bocsánatot akartam kérni...Szóval ne haragudj!-,Karl zavartan.

-Semmi baj...Boccs , hogy képenvágtalak!-,Becky kínosan mosolyogva.

-Felejtsük el!:)-,Karl már vidámabban.

-Öm , gyere , üllj le!:)-,Becky

-Köszi!:)-,Karl és leült vele szemben.Csak mosolyogva néztek egymás szemébe .Karl lassan közeledni kezdett a lány arcához.Ő elöször egy picit megrettent , de aztán megnyugodott és hagyta , hogy Karl megcsókolja és finoman ledöntse az ágyra.

-Ez most...váratlan volt...:)-,Mondta a lány a csók után.

-Öm , igen , nekem is...:)-,Karl

-De jó volt!-,Beky huncut mosollyal

-Igen!:)-,Karl és újra megcsókolta...Megint ugrunk , egészen péntekig.(Bocsi , de nem igazán tudom követni , hogy hol vagyunk időben , ezért van mindig ugrás...Próbálom a jelenlegi időhöz igazítani a részeket.-Ancsa)

-Holnap lesz a szülinapod!:)-,Ölelt át Bill a lakásuk konyhájában.

-Honnan tudod?:)-,én

-Öm , utána jártam.:)-,És egy puszt nyomott a nyakamra.

-Imádlak!:)-,És megcsókoltam.Felültetett a konyhapultra és megcsókolt.

-És mit kapok tőled szülinapomra?-,Kérdeztem kíváncsian és hozzábújtam.

-Majd holnap megtudod!:)-,És nekidöntötte a homlokát az enyémnek.

-Ajj , utálok várni!-,Mondtam kislányosan és összefontam a karjaimat.

-Légy türelmes!:)-,És átölelte a derekamat.

-Ok!:)-,És megcsókoltam.Ettünk , aztán bementünk Bill szobájába és tv-ztünk.Hirtelen begörcsölt a hasam...

-Oh , a francba!-,én

-Mi a baj?-,Bill ijedten és rámnézett.

-Semmi , mindjárt jövök!-,Mondtam és a táskámmal kiszaladtam a fürdőbe.Miután visszamentem , lefeküdtem Bill mellé.

-Mi a baj?-,Kérdezte és megölelt.

-Női dolog...-,Mondtam halkan.

-Szegénykém!Gyere ide!-,Bill kedvesen és átölelt.

-Ajj , ez annyira gáz!-,Én pirulva.

-Mi?-,Bill

-Hát az , hogy pont most...-,én

-Ez nem gáz , hanem természetes , és nem kell szégyellned magad emiatt.Én megértem, ok?-,Bill édesen.:)

-Ühüm...-,És hozzábújtam.

-Holnap lesz a szülinapod , inkább ezen gondolkozz!:)-,Bill

-Ok , megpróbálom!:)-,És megcsókoltam.Este elmentem zuhanyozni , aztán befeküdtem az ágyba.Csak a kis éjjeli lámpa égett , mikor Bill is végzett.Észrevette , hogy elaludtam , úgyhogy óvatosan feküdt mellém és lekapcsolta a kis lámpát.Nemsokára ő is elaludt...Reggel egy finom csókra ébrettem.:

-Boldog szülinapot cica!:)-,Bill

-Köszi!:)-,Mondtam és megcsókoltam.Fél perc múlva megszólalt a telefonom:

-Boldog szülinapot!!!!!!!!!!-,Kiabált a telefonba Lis , Georg , Silvia , Anna , Gustav , Tom és Sarah.

-Köszi szépen!-,Mondtam nevetve.

-Na hagyunk titeket!:D-,Lis

-Ok.:)-,Bill és én , mert kihangosítottam.Letettük , aztán felkeltünk.Miután mind a ketten lezuhanyoztunk és felöltöztünk , kimentünk a konyhába reggelizni.:

-Átmegyünk hozzánk?:)-,Én és hátulról átöleltem Billt.

-Ok , de még nem is adtam oda az ajándékomat...:)-,Bill

-És mikor adod oda?:)-,Én kíváncsian.

-Öm , most?:)-,Bill és megfordult.

-Ok.:)-,én

-Gyere!:)-,Megfogta a kezem és bementünk a szobájába....

 

Na , dehogy mit kapott Emma Billtől szülinapjára , a kövi részben kiderül.:)Tschüs.:)

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr7790432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.11.30. 11:44:39

jaj de kivi vok mit adot neki :D:D:Dgrat jo rész ...megérte sokat várni......

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.11.30. 20:04:43

Hello!:)
Köszi szépen!:)Bocsi, de mostanában elég ritkásan lesznek részek valószínüleg...Tschüs.:)

happy 2008.12.02. 19:00:31

de kár:S:S:S azért köce h szoltál..

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.12.02. 22:36:51

Hello!
Bocsi, de nem tudok mit csinálni...Most speciel beteg vagyok...Sajnos vagy nem sajnos, most muszáj az iskolára koncentrálnom, ha el akarok érni valamit az életemben...Ez van.Most éppen zenésznek készülök, és konkrétan 2 hangszeren játszom egyszerre, ami azt jelenti, hogy az egyiket legalább 1-2 órát gyakorlom naponta, a másikat pedig fél órát kéne, de néha meglehetősen lusta vagyok, ami nem jó...Szóval össze kell szednem magam, ha nem akarom, hogy 4 és fél évi munkám most kárbamenjen, úgyhogy bocsánat, de a blog most egy kissé mellékes, mert nem valószínű, hogy felnőtt koromban Tokio Hoteles blogokkal fogom keresni a kenyerem...Szóval sajnálom, de csak így tudom megoldani.Auf wiedersehen!

happy 2008.12.03. 20:08:25

áhhh semmi gond ....jo dolog ha tudsz vmin játszani...sok sikert és gyakorolj szorgalmasan...:D:D:D:D
és megértem....nekem is most suli fontosabb mindenél...

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.12.04. 13:51:27

Hello!:)
Örülök, hogy te is így látod!Egyébként elárulnád a keresztneved?Tschüs.:)

Brignya 2008.12.10. 17:03:19

Nadon faintos babámm a törid!!!*-*
Puszhiim wárom a folytatást˘˘:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.12.10. 20:50:16

Hello!:)
Köszi szépen!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása