HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

116. rész

Ancsika16 2009.02.11. 12:25

Hello!:)Most van időm blogot írni, ugyanis beteg vagyok...Hétfőn azért nem írtam, mert egész nap feküdnöm kellett, kedden meg azért nem, mert nem volt ihletem...Bocsi, hogy ilyen ritkán vannak csak részek, dehát nem tudok mit csinálni...Talán egy-két komment ösztönzőleg hatna.;) Köszönöm a komit, itt a folytatás!:

 

Miután megírtam a leckéimet, a szobámban tv-ztem, mikor valaki kopogott.:

-Gyere!-,Szóltam ki.

-Hello!:)-,Jött be Anna.

-Szia!:)-,én

-Látom, Lucky jól elvan.:)-,Nézte az ölemben fekvő kutyust.

-Aha.Kicsit hiányolja Billt.:)-,én

-Gondolom őt te is hiányolod.:)-,Anna

-Ühüm...Remélem ma átjön.-,Épp, hogy kimondtam, megit kopogott valaki.

-Gyere!-,én

-Sziasztok!:)-,Kukucskált be az ajtón Bill, és beljebb lépett.

-Én azt hiszem megyek!:)-,Anna és mielőtt kiment, még halkan odaszólt Billnek:

-Már nagyon várt!:)-,Anna

-Anna!-,Szóltam rá kicsit idegesen, mire ő kuncogva kiment és becsukta maga mögött az ajtót.

-Igazán?:)-,Bill és odajött hozzám.

-Aha-,Néztem rá picit pirulva.Elmosolyodott és pegpuszilta a számat.Természetesen ezt Lucky nem tűrhette tett nélkül, úgyhogy amint alkalma adódott rá, jól képennyalta Billt.XD

-Lucky!-,Szólt rá picit mérgesen Bill, mire a kutyus farkcsóválva ugatott egyet.XDÉn eközben már majdnem sírtam a röhögéstől.XD

-Hé, ne nevess!:)-,Nézett rám és közelhajolt hozzám.

-Miért ne?:)-,Én kíváncsian.

-Csak!:)-,És megcsókolt.

-Hétvége van!:)-,Bill

-Ühüm.:)-,A fejét a nyakamba fúrta.

-Átjössz?-,Kérdezte huncut mosollyal.

-Aha.:)-,Elkezdtünk készülődni.

-Silvia!Átmegyek Billékhez, rendben?-,Kérdeztem az éppen a konyhában tevékenykedő Silviától.

-Rendben!Luckyt is viszitek?-,Silvia

-Aha.:)-,Bill

-Ok, sziasztok!-,Megfogtam Luckyt és kimentünk.Beültünk Bill kocsijába és nemsokára megérkeztünk hozzájuk. Amint beléptünk a lakásba, találkoztunk Sarahval és Tommal.

-Sziasztok!:)-,mi

-Elhoztátok a kutyust is?-,Sarah boldogan.

-Ühüm.:)-,mi

-De cuki!Megfoghatom?:)-,Sarah

-Persze!-,Én mosolyogva és a kezébe adtam Luckyt.

-Nagyon aranyos!-,Nézte a kutyust.

-Kivihetjük sétálni?-,Tom boci szemekkel.XD (Na ilyenkor látszik, hogy Billel rokonok.:D)

-Aha, csak vigyázzatok rá, és ne engedjétek el!:)-,én

-Ok.:)Akkor megyünk!:)-,Tom

-Rendben!Szia Lucky!:)-,Köszöntem neki magyarul, és megpusziltam, amit a többiek csak mosolyogva figyeltek.

-Sziasztok!:)-,Köszöntek Tomék.

-Hello!:)-,Mi, aztán bementünk Bill szobájába és tv-ztünk.

*Toméknál*

-Tök édes Emma kutyusa!:)-,Sarah

-Aha.:)-,Tom

-Te mért nem adsz nekem kutyát?-,Nézett Tomra Sarah kislányosan, mire elmosolyodott a gitáros és megcsókolta a lányt. Sokáig sétálgattak még, amíg mi Billel a szobájában voltunk.Már vagy 6 lehetett, amikor Billnek csörögni kezdett a telefonja....

 

Na, dehogy ki hívta Billt, a folytatásból kiderül.:)Komikat légyszi!!!:)Tschüs.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr92929446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása