HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

131. rész

Ancsika16 2009.04.20. 22:03

Hello!:)Itt a folytatás, jó olvasást!:) :

 

-Nem baj.:)-,Nyomott puszit a számra, és leült egy kidőlt fára.Én csak odabújtam hozzá, és hallgattam, ahogy a szíve dobog.Kb. negyed óra múlva fölálltunk és továbbindultunk.

-Nézd, egy mókus!-,Mutattam az egyik fára, amin egy mókus szaladt.

-Hol?-,Bill

-Ott!-,én

-De aranyos!:)-,Bill...Még vagy 3 órát sétáltunk az erdőben, szóval körülbelül fél 4-re sikeült visszaérnünk.

-Most meg ők tűntek el?-,Nézett körbe Bill.

-Úgy néz ki.-,én

-Menjünk fel!-,Fogta meg mosolyogva a kezem és felhúzott a szobánkba.

-Ti mentek a tv-ben.:)-,én

-Aha.:)-,Puszilta meg a fejem és magára húzott...Most ugrunk, egészen vasárnapig.:

-Jó reggelt!:)-,Ölelt át Bill.

-Neked is!:)-,Csókoltam meg.

-Hány óra?-,Kérdezte és sóhajtott egyet, azán közelebb húzott magához.

-Öm, 9.-,Néztem meg a telefonomon.

-Korán van...-,Csókolta meg a nyakam.

-Ha jól sejtem, nem akarsz felkelni.:)-,é

-Hm...Jól sejted!-,Mászott rám.

-Zárd be az ajtót!:)-,én

-Ok.-,Mosolygott rám és kulcsrazárta, aztán...No comment!;)

-Szeretlek!:)-,Bújtam hozzá, mire átölelt.

-Én is téged!:)-,Simított végig a hátamon és a nyakamba fúrta a fejét.Nemsokára felöltöztünk és egész nap a többiekkel voltnuk...A szünet sajnos nagyon gyorsan eltelt, viszont egy csomót voltunk együtt a srácokkal, szóval nem utankoztunk.;)Szerdán Bill értem jött a sulihoz.:

-Szia!:)-,Szálltam be mellé.

-Szia!:)-,Csókolt meg, aztán elindultunk és nemsokára már a lakásukon voltunk.:

-Milyen volt a napod?-,Kérdezte a szobájában.

-Jó, kaptam egy ötöst!:)-,én

-Ügyes vagy!Miből?-,Bill kíváncsian és leült az ágyára, majd az ölébe húzott.

-Angolból.:)-,én

-Ezen nem lepődöm meg.:)-,Puszilta meg a szám.

-Ezt most bóknak vettem.:)-,Hajoltam közelebb hozzá.

-Annak szántam!-,Csókolt meg, aztán ledőltünk az ágyra.

-Kaptatok leckét?-,Bill

-Igen, de már megírtam a szünetekben.-,én

-Ennek örülök!:)-,Nyomott puszit a fejemre...Pénteken este Billel a szobámban összebújva néztünk a tv-t.

-Nem megyünk el sétálni?Most nincs annyira hideg.-,Bújt a nyakamhoz.

-Tőlem mehetünk.-,Simítottam végig az engem átölelő karján, aztán öltözni kezdtünk.

-Tényleg nincs annyira hideg...Leülünk?-,Kérdeztem, mikor a parkban sétáltunk.

-Persze!:)-,Bill

-Wow, tök szép az ég!-,Néztem fel.

-Ühüm.:)-,Az állát a vállamra támasztotta miután az ölébe húzott.

-Nem félsz, hogy meglátnak?-,Én, és játszani kezdtem az ujjival.

-Nem hinném, hogy erre bárki is járna ilyenkor...Ha meg igen, akkor majkd legfeljebb futunk egy kicsit.-,Nevette el a végét.

-Esti testedzés gyanánt.-,Nevettem én is és átöleltem a nyakát.1 óra múlva már kezdtem kicsit fázni.

-Nem megyünk haza?-,Néztem rá.

-De, mehetünk!:)-,Csókolt meg, aztán egymás derekát átölelve elindultunk...Másnap Bill karjaiban ébredtem.Ő a karom simigatta.Elmosolyotam, aztán közelebb csúsztam hozzá és átöleltem.

-Szia!:)-,Köszönt halkan és megpuszilta a szám.

-Szia!:)-,Én is adtam neki egy puszit és belefúrtam a fejem a mellkasába...

 

Nem tudom, hogy mikor lesz rész, mostanában elég össze-vissza aprogramom, ráadásul nem igazán van ötletem, hogy mit írjak...Remélem azért tetszett!:)Komikat légyszíves írjatok!Tschüs.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr251059992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása