HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

276. rész

Ancsika16 2012.07.18. 10:00

Hello!:) Egy kommentről már tudok, amit köszönök ! Nem tudom, hogy azóta kaptam-e még(2012. 07.15.), mivel nincs netem, de itt be tudtam állítani, hogy kapjatok azért részt.:) Jó olvasást!:)

-Nyugi, öcsi! Kibírjátok! Szünetben úgyis találkoztok.-, Próbálta vígasztalni.

-Remélem.-, Hunyta le a szemeit szomorúan.

 

*Nálunk*

-Na, beszéltél vele?-, Nézett rám Péter mosolyogva, mikor leértem.

-Igen, Tom is ott volt, szóval már ő is tudja. Remélem, nem baj.-, Néztem rá félve.

-Nem, őket már egy személynek tekintjük ilyen téren. Amit tud a egyik, azt tudja a másik is.:)-, Péter

-Igen, ez általában így van. Anyu?:)-, én

-Kiment a mosdóba, mindjárt jön.-, Kapcsolgatta a TV-t. Egyszercsak megláttam az Egy rém rendes családot.

-Oh, itt állj meg! -Huppantam le mellé. -Bocsi, enyhe mánia.-, Nevettem el magam.

-Igen, mielőtt találkoztunk volna, anyud szólt, hogy erre készüljek fel.:) -, Péter

-Nem szereted?-, Néztem rá.

-De, elmegy. Bár nem nézem olyan gyakran, mint te, az egészen biztos.:)-, Péter

-Csinálok pattogatott kukoricát. Kértek?-, Álltam fel, mivel épp reklám volt.

-Igen, köszi!:)-, Péter

-Péter, megyek és lefekszem aludni, jó?-, Jött vissza anyu fél perc múlva.

-Nem érzed jól magad?-, Nézett rá aggódva és fel is állt.

-De, minden rendben van, csak álmos vagyok egy kicsit.-, Nyugtatta meg egy fáardt mosoly kíséretében.

-Nem baj, ha én még itt maradok egy kicsit?-, Ölelte át.

-Nem, maradj csak. Lehet, hogy még én is bekapcsolom egy kicsit háttérzajnak. Majd nyomd ki, ha jössz aludni, jó?-, anyu

-Persze, Kicsim.:)-, Csókolta meg. Már elbúcsúztak és anyu felment, mire én visszaértem.

-Anyu?-, Mentem be egy nagy tál kukoricával.

-Felment, mert álmos.-, Péter

-Elköszönök tőle még és jövök.-, Indultam fel.

-Ok.-, Péter

-Itt vagyok. -Huppantam le mellé. -Figyelj, ráérsz most beszélgetni?-, én

-Persze, mondd csak!-, Halkította le és felém fordult.

-Én, öhm... Tudom, hogy ez még friss dolog meg minden, de az esküvővel kapcsolatban elkezdtetek már szervezni valamit? Vagy van valami terv akár időpontot tekintve?-, én

-Igazából, még semmi, de szeretnénk a közeljövőben, legalábbis én úgy látom anyukádon.:)-, Péter

-És te? Neked mi a véleményed erről?-, én

-Jó volna minél előbb fehér ruhában látni. Biztos gyönyörű én meg kíváncsi vagyok.:)-, Annyira aranyos volt ez tőle, hogy majdnem elsírtam magam.:')

-Örülök, hogy itt vagy neki.-, Mondtam halkan.

-Én is örülök, hogy ismerhetlek titeket. Nagyon szeretlek mindkettőtöket..)-, Péter

-Mi is téged.:) -Öleltem át. Jó volt, hogy ő ott volt velünk. Nem tudtam soha megtapasztalni, hogy milyen egy szerető apa, de Péter mellett kezdtem rájönni. -Na jó, mielőtt telesírnék egy százas csomag zsepit, beszéljünk a részletekről!:)-, Húzódtam el tőle.

-Ok, de te komolyan most akarsz esküvőt szervezni? Este 9-kor?-, Nézett rám felvont szemöldökkel, de mosolyogva.

-Igen. Viccelsz?! Tök fel vagyok pörögve -hála nektek-, szóval most viselned kell a következményeket.-, Nevettem el magam.

-Atyám, mire vállalkoztam én?!-, Nevetett.

-Látod, látod? Én elvileg anyura hasonlítok, és ha a kistesóm is rá fog, akkor...-, Néztem rá vészjóslón.

-Jézus, egy nyugodt pillanatom nem lesz innentől kezdve, igaz?-, Nézett aggódva, de aztán persze elnevettük magunkat.

-Úgy valahogy. Na szóval: vendégek?-, Váltottam gyorsan témát.

-Tessék? Oh, hogy az esküvőnél tarunk már megint. Az már más!:D-, Péter

-Igen. Na? Sok, kevés? Falu apraja-nagyja vagy csak szűk családi?-, Pattogtam, mint egy pattogásserkentőt kapott gumilabda.xD

-Beszélgettünk már erről anyukáddal egy kicsit, és azt hiszem, ő is kis, csendes esküvőt szeretne.:)-, Péter

-Az jó. Az óriási szerintem olyan személytelen, nem?-, én

-De. Nem is tudjuk ki van a saját esküvőnkön? Hadd osszuk már meg mi ezt azzal, akivel akarjuk, nem?-, Péter

-De, egyetértek. Helyszín?-, én

-Most jót kérdezel. Ezt már anyuddal kéne megdumálni, mert szegény kihagyjuk itt most mindenből.-, Péter

-Igen, igazad van, ez tényleg már rá is tartozik.-, én

-De a ruhát ti választjátok, abba én fix, hogy nem veszek részt!:D-, Emelte fel a kezeit védekezően.

-Ok, azt azt hiszem, megoldjuk. És a te ruhád?-, én

-Hát, majd előszedem az érettségis öltönyömet...-, Nézett ártatlanul.

-Meg ne próbáld! Ha meglátlak egy kopott, rövid, ,,épp hogy be tudtam gombolni, de mindjárt szétreped!" szerkóban, én...!-, kezdtem fenyegetni.

-Jó, ok, nyugi, csak viccelek!:D-, Péter

-Ajánlom is! Nem vagyok egy nagy divatőrült, sőt! De ezért gyilkolok!xD-, én

-Megértem. Szörnyű látvány lennék Azt sem tudom már, hogy én akkor férfi létemre hogy voltam képes felvenni azt a rettenetet. Még visszagondolni is rossz rá, de komolyan!-, Borzongott meg.

-Miért, milyen volt?-, én

-Ilyen iszonyatos kék -de tényleg valami borzalmas- és ahhoz vettem fel valami rettenetes csokornyakkendőt, de már azt sem tudom, hogy az hol a frászban van. Anyud meglátna benne, szerintem sikítva szaladna ki a világból.:D-, Péter

-Az elképzelhető, szóval inkább dobd ki; sőt, égesd el!xD-, én

-Ok, meglesz.:D-, Péter

-Nézünk még TV-t? Holnap zaklatlak akkor titeket a hajmeresztő ötleteimmel.-, én

-Nézzünk, holnapra meg kialszom magam.:)-, Péter

-Megegyeztünk.:)-, Hangosítottam fel egy kicsit. Másnap már reggelinél az esküvőről beszéltünk. Egy kis jegyzetfüzetbe irogattam, amiket feltétlen szerettek volna.

-Emma, figyelj, mi... gondolkodtunk ezen, és.... El kéne ezt halasztani.-, Ezt délután mondta anyu, ami ,,kicsit" letaglózott. Épp a szobámban voltam és neteztem.

-Mi? Dehát miért?-, Kérdeztem csalódottan és az ágyamra ültem, anyu mellé.

-Rengeteg dolog lesz ebben az évben. Neked is a suliban meg nekünk is a picivel, szóval... Időben és pénzben is durva lenne ez így egyszerre, érted?-, Nézett rám szomorúan.

-Igen, de... Akkor nem akartok összeházasodni, vagy mi?-, én

-De, nagyon szeretnénk, csak nem most. Majd talán egy év múlva.-, anyu

-Egy év? Az rengeteg!-, Dőltem neki szomorúan.

-Annak tűnhet, de nem olyan sok az sajnos. Gondolj csak bele: amíg megszületik, hazajövünk a kórházból, utána vagy egy hónapig ki se mozdulhatok majd. Az máris április. Addig meg mindent elkészíteni...-, anyu

-Jó, ok, tényleg húzós ez így. De akkor én mit csináljak? Hogy segítsek?-, Néztem rá szomorúan.

-Hát, valakinek meg kéne tervezni a gyerekszobát is...-, Mosolygott rám.

 

Na, milyen lett?:D Remélem tetszett, majd írjatok! Ha gondoljátok, küldhettek e-mailt, azt biztos megkapom (hilfmirfliegen@citromail.hu). Tschüs.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr44658337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása