HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

68. rész

Ancsika16 2008.10.06. 19:28

Miután kitessékelték , rögtön körémgyűltek:

-Emma!Jól vagy?-,Lisa

-Nem!-,Mondtam zokogva és Billnek dőltem , mire ő jó szorosan megölelt.

-De mi történt?-,Lis és leguggolt elém.

-Tegnap megtiltotta , hogy Bill átjöjjön és itt aludjon , de ő éjszaka átjött , ma reggel pedig az ágy alá bújt , hogy észre ne vegye , de sajnos meglátta és összevesztünk...-,Én szipogva.

-Ez  miattam van...Ne haragudj!-,Bill szomorúan.

-Nem haragszom...Pontosabban nem rád...-,Én és megint elkapott a sírás...

-Hozunk neked valamit inni , ok?-,Lis

-Ok...-,És lementek.

-Hogy van Emma?-,apa

-Hogy hogy van?Megmondom én!Ki van idegileg és sír!-,Lis totál kikelve magából és bement a konyhába , aztán egy üveg vízzel a kezében és Annáva visszajött hozzánk.

-Tessék!-,Adta oda.

-Köszi!-,Mondtam rekedten és beleittam.

-Cica nem kéne felöltözni?Meg fogsz fázni!-,Bill és megölelt.(Hogy képes ennyire aggódni értem?Hisz rajta csak egy boxer van és mégis értem aggódik.)

-De...El kéne mennem zuhanyozni...Elkísérsz?-,Kérdeztem és ránéztem.

-Persze!-,Bill és épp hogy megcsókolt volna:

-Khm!...Mi azt hiszem kimegyünk és lenttartjuk apádat , de zárjátok be az ajtót!-,Lis és kimentek.

-Kösz hogy megvédtél!-,én

-Szívesen!:)-,Bill mire nekem is jobb kedvem lett.

-Még mindig nem akarsz kidobni?-,Mire csak megcsókolt.

-Szerinted?:)-,Bill

-Nem tudom...-,Én játszva a hülyét.XD

-Nem.:)-,Bill

-Kifejtenéd egy kicsit bővebben?-,Én huncut mosollyal.

-Ha ragaszkodsz hozzá:)...-,Bill és megcsókolt.

-Megyünk?:)-,És elmentünk zuhanyozni.Miután kész lettünk , felöltöztünk és lementünk a nappaliba:

-Emma!-,apa

-Haggy!-,én

-Emma állj meg!-,Apa és a karomnál fogva visszarántott.

-Ich hasse dich!(Gyűlöllek!)-,Mondtam neki gyűlölködő hangnemben (amit ő nem értett) és a csodálkozástól elengedett én meg felkaptam a táskám és a kabátom , aztán kiviharzottam a házból , Bill pedig utánam.

-Emma!Várj meg!-,Loholt utánam Bill.(Mivel nem kocsival jött.)

-Menjünk el sétálni , ok?-,Én könnyes szemekkel és ránéztem.

-Rendben!-,Bill kicsit lihegve és átkarolt és elindultunk abba a parkba , ahova először vitt el...Egész nap sétáltunk , aztán este hét fele elkezdett szakadni az eső.

-A fenébe!Menjünk haza!-,Bill

-Én aztán vissza nem megyek , amíg ő itt van!-,Én makacsul.

-Nyugi én a lakásunkra gondoltam.-,Bill

-Ne menjünk már!...Olyan jó itt ázni!:)-,én

-És mi olyan jó benne?:)-,Bill és közel jött hozzám.

-Az hogy veled ázok!-,Én és megcsókoltam...Ott álltunk a szakadó esőben a holdtól és a lámpáktól megvilágított parkban és csókolództunk , aztán elkezdtük kergetni egymást...Olyanok voltunk , mint két 5 éves...Csak futkároztunk és nevettünk , aztán Bill elkezdte énekelni a Moonsoont velem együtt...Végig vigyorogtuk és táncoltuk az egészet...XD

-Hát mi nem vagyunk normálisak!XD-,én

-Az tuti!-,Bill még mindig röhögve és átölelt.

-Aki utoljára ér haza , az a földön alszik!-,És gyorsan kibújtam Bill karjaiból és nevetve elkezdtem a lakásuk felé futni.

-Hé ez nem ér!-,Bill és utánam eredt.

-Lassú vagy aranyapám!-,Én röhögve.

-Azt te csak hiszed!-,Bill és gyorsított , aztán hátulról elkapott .

-Ok , ok!Csak menjünk mert idefagyok!-,Mondtam , mert kezdtem fázni.

-Ok!-,Bill és gyorsan a lakásuk felé vettük az irányt.Miután bementünk , elmentünk zuhanyozni...

 

Na , dehogy mi történt azután , a kövi részből kiderül.:)Komikat bitte!Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr23696646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.06. 19:41:39

jaj anyira birom mikor ilyen romantikis részeket rakszbele:D:D:D holdfényben megvilágitot ark...nagyon kösz...:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.06. 20:10:21

Hello!:)
Nagyon szívesen , én meg azt köszönöm , hogy mindig kommentezel !Nagyon jól esik!:) Öm , ha szeretnéd . tarthatné e-mailezhetnénk.Itt a címem: anett.scherer94@citromail.hu . Tschüs.:)

happy 2008.10.07. 20:34:17

mikor lesz uj rész már nagyon várom:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.07. 21:54:55

Hello!:)
Most raktam fel , bocsi , hogy nem hamarabb , csak nem igazán volt ihletem.XDTschüs.:)
süti beállítások módosítása