HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

70. rész

Ancsika16 2008.10.08. 22:00

Guten Tag!:)Köszönöm a kommentet , itt a kövi.:

 

-Ok...-,Én még mindig értetlenül és letettük...Kb. este 8-kor csöngettek.Mivel épp a nappaliban tv-ztem én nyitottam ajtót:

-Szia!:)-,Bill meglepően boldogan.

-Szia!-,Én még mindig szomorúan , aztán megcsókolt.

-Minek örülsz ennyire?-,Kérdeztem bánatosan.

-Fent elmondom , ok?:)-,Bill és levette a kabátját , aztán felakasztotta fogasra és megölelt.

-Ok.-,És felmentünk.

-Mit szólnál , ha azt mondanám , hogy csináltam neked programot a szünetre?...:)-,Bill

-Tényleg?És mit?-,Én unottan.

-Hé több lelkesedést , vagy nem mondom el!-,Bill és felhúzta az egyik szemöldökét.

-Ok , ok!...Nah lelkesedek!-,én

-Lelkesedést mondtam , nem...-,Bill de közbevágtam:

-Bill nyögd már ki!-,én

-Ha ilyen vagy , akkor inkább bele se kezdek!-,Sértődött meg.

-Jól van na , ne haragudj!...Csak fáradt vagyok , és állandóan az jár a fejemben , hogy te elmész koncertezni én meg itt maradok...-,én

-Pont erről szeretnék veled beszélni!-,Bill

-Rendben.-,Én és szembe álltam vele , aztán a szemébe néztem.

-Szóval mit szólnál , ha velünk jönnél?-,Bill kíváncsian.

-Mármint a koncerhelyszínekre?-,Én boldogan.

-Aha...Benne vagy?:)-,Bill

-Persze , hogy benne vagyok!Kösziiiiiii!!!-,Ugrottam boldogan a nyakába.

-Szívesen!-,Bill mosolyogva és megölelt.

-De akkor én hol leszek , amíg utazunk?-,én

-Velünk a turnébuszban ...És velem egy szobában , már ha nincs ellene kifogásod.:)-,Bill

-Nincs...-,Mondtam nevetve és megcsókoltam.

-Örülsz neki?-,Bill

-Szerinted?-,én

-Hát nem is tudom...-,Bill mire megcsókoltam.

-Mostmár tudod?-,én

-Még nem teljesen , pontosíthatnál egy kicsit...-,Bill huncut mosollyal.

-Ok.:)-,Mondtam és megcsókoltam , aztán ledöntöttem az ágyamra.

-Most már világos...Úgy nagyjából.:)-,Bill

-Akkor jó!-,Mondtam és megpróbáltam lemászni róla , viszont annyira béna voltam , hogy sikerült rátérdelnem szegényre.XD

-Au!-,Bill

-Uh , boccs!Jól vagy?-,Kérdeztem kicsit aggódva.

-Aha , csak salátát csináltál a tojásaimból!-,Bill mire elkezdetm nevetni.

-Nem állt szándékomban , ne haragudj!-,Én még mindig röhögve és ráhajtottam a fejem a mellkasára.

-Semmi baj!-,És már ő is nevetett , aztán megölelt.

-Olyan jó lesz veled egy hétig!-,Bill

-Meg a rajongókkal...Tuti megtépnek majd engem , ha megtudják , hogy járunk...-,Én a számat húzva.

-Nyugi , melléd állítunk egy testőrt.-,Bill miközben a hátam simogatta.

-Annyira szeretlek!:)-,És sóhajtottam egy nagyot majd megpusziltam a vállát.

-Én is téged!-,Mondta és még szorosabban megölelt.

-Éhenhalok!Lemegyünk enni valamit?-,én

-Ok , menjünk!-,Bill és óvatosan felült velem.

-Áh szét megy a hátam...-,Mikor már mind a ketten ültünk.

-Bocs , nem akartam...-,Bill

-Nem miattad van...Rossz a tartásom...-,én

-Megmaszírozzalak?-,Bill kedvesen.

-Aha...-,Hasra feküdtem , Bill pedig elkezdte a hátamat masszírozni.

-Jól esik?-,Bill és lehajolt a nyakamhoz.

-Ühüm...Jó kezed van.:)-,Én mire ő csak mosolyogott és egy finom puszit nyomott a nyakamra.

-Ez is jól esik?-,Bill

-Igen:)...Menjünk kajálni!-,Én és lementünk enni.Miután kajáltunk , visszamentünk a szobámba...

 

Na , dehogy mi törént , az csak a holnapi részből derül ki!Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr78704191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.09. 17:00:28

uhhh már várom a koncertet és rajongokat....:D:Dgrt még mindig...
süti beállítások módosítása