HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

74. rész

Ancsika16 2008.10.13. 22:24

Hello!:)Jó olvasást , itt a kövi:

 

-Az jó!-,Mondtam és megcsókoltam , aztán lefeküdtünk aludni...A másik 3 fiú eközben a "nappaliban" beszélgetett.:

-Szerintetek mit csinálnak?-,Georg

-Hát , van egy sejtésem!-,Tom kaján vigyorral.

-Hát eképpzelhető , hogy azt csinálják...-,Georg és elkezdtek röhögni.

-Jaj miért mindig csak "azon" jár az eszetek?...-,Gustav a fejét csóválva.

-Na megszólalt a szende szűz!-,Tom és még hangosaban elkezdtek röhögni.

-Inkább vagyok az , minthogy olyan undorító legyek , mint ti!-,Gustav és sértődötten elvonult.A szobánk felé vette az irányt , és bekopogott , mire Bill gyorsan odament az ajtóhoz és kinyitotta.

-Mi a baj?-,Bill

-Semmi , csak a másik feled meg az a nem normális az őrületbe kerget!-,Gustav halkan , mert látta , hogy alszom.

-Gyere be!-,Bill mire a dobos besétált az ajtón és leült az ágy szélére.Már vagy 20 perce beszélgettek , amikor felébredtem és nyöszörögni kezdtem.

-Felébresztettünk?Ne haragudj!:)-,Bill és egy puszit nyomott a számra.

-Semmi baj...Hello Gustav!-,Köszöntem és álmosan felültem.

-Kérsz valamit enni vagy inni?-,Bill

-Aha , egy kis kólát !-,én

-Ok , hozom!-,Bill és kiment.

-Hogy hogy itt vagy?Miért nerm beszélgetsz a másik két sráccal?-,én

-Mert már kezdtek az agyamra menni , de ha zavarok akkor elmegyek...-,Gustav

-Nem , nem zavarsz...Amúgy mivel izélgettek?-,Kérdeztem és ásítottam egyet.

-Azon gondolkoztak , hogy vajon mit csináltatok , amikor kettesben voltatok , én meg rájukszóltam , hogy nem kéne mindig csak egy dologra gondolniuk , erre kitalálták , hogy én egy szende szűz vagyok...Elegem lett belőlük , kicsit kiosztottam őket és átjöttem ide.-,Magyarázott Gustav.

-Megértelek!:)-,én

-Kösz!:)-,És ekkor megjött Bill.

-Remélem nem untatott nagyon.:)-,Bill és mellém ült.

-Dehogy is!-,én

-Remélem azért nem akarsz lecserélni.-,Bill

-Hülyeee!-,És egy picit fejbe vágtam.

-Na jó , én azt hiszem , megyek!:)-,Gusti és kiment az ajtón amit be is csukott maga mögött.

-Tessék!-,Adta oda a colát.

-Köszi!:)-,Mondtam és egy puszit nyomtam a szájára.

-Jól aludtál?-,Bill

-Aha...Még mindig álmos vagyok!-,Mondtam és visszafeküdtem az ágyra.

-Felébresszelek?-,Bill

-Ühüm...-,Mondtam és vártam , hogy megcsókoljon , de ehelyett egy kiadós csikizést kaptam.

-Áááá!!!...Bill!...Hággyál!-,Kiabáltam röhögéstől fuldokolva , aztán erőt vettem magamon , és én kezdtem el csikizni...A végén már a földön kötöttünk ki.XD

-Ne!!!Kegyelem!-,Bill már vörös fejjel.XD

-Ok , de akkor ki kell engesztelned!-,Mondtam felhúzott szemöldökkel , és egy picit abba hagytam Bill kínzását.XD

-Hol , mikor és mivel?-,Bill gyorsan.

-Öm , a hotelban , éjjel , a többit meg majd megtudod...-,Mondtam és megpusziltam a száját.

-Hm , ok!:)-,Bill és megcsókolt.

-Menjünk !-,Én és felhúztam Billt az ágyról.

-Hova?-,Bill nyafogva.

-Mutasd meg a buszt!Eddig még csak neten láttam belülről.-,És megfogtam a kezét , aztán húzni kezdtem az ajtó felé.

-Nyomztál utánunk?:)-,Bill

-Neeem!-,Mondtam és megcsókoltam , utána kimentünk a többiekhez , akik épp ettek...Egész úton tv-ztünk meg ettünk , dumáltunk , aztán este a szállodában ki lettem engesztelve Bill részéről.XDMásnap reggel:...

 

Na , dehogy mi történt azután , a köviből kiderül!Tschüs.:)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr23712020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

happy 2008.10.14. 15:07:52

uhhh kiengesztelések...:D amugy látad már interneten a buszukat???:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.14. 18:39:43

Hello!:)
Láttam már a buszukat , legalábbis úgy , mikor Bill mutatja meg.Öcsém , az hatalmas!XDTschüs.:)

happy 2008.10.14. 18:48:00

jaja én is látam interneten...amugy mikor lesz a kövi rész???
:D

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2008.10.14. 19:00:34

Hello!:)
Most fogom elkezdeni , úgyhogy 8 körül már lesz....elvileg.XD
Tschüs.:)
süti beállítások módosítása