HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

123. rész

Ancsika16 2009.03.15. 13:33

Guten Tag!:)Bocsánat a késésért, nem volt ihletem.:)Remélem tetszik, jó olvasást!:)

 

Reggel egymás mellett ébredtünk:

-Jó reggelt!:)-Köszötem és a mellkasára fektettem a fejem.

-Neked is!:)-,Nyomott puszit a fejemre.

-Nézd Luckyt!-,Nézett mosolyogva az ágy mellett fekvő kutyusra, aki még nagyban szuszogott.

-De édes!:)-,én

-Aha.:)Mész zuhanyozni?-,Bill

-Ühüm.-,Megpuszilta a számat, aztán elmentem zuhanyozni a fenti fürdőbe.Miután kész lettem, felvettem egy piros felsőt egy fekete boleroval meg egy farmert, aztán lementem a konyhába Billhez.

-Hm, a kedvenc színeim.-Vigyorgott édesen és odajött hozzám.

-Tudom, neked öltöztem ki.-,Mosolyogtam és átöleltem a derekát, ahogy ő is az enyémet.

-Már azt hittem Karlnak...-,Vigyorgott pimaszul.

-Na, ez gonosz volt!-,Döntöttem le a kanapéra és a derekára ültem.

-Tudom!-,Az arckifejezése még mindig nem változott.

-Szemtelen!-,Pusziltam meg nevetve a száját és ráhajtottam a fejem a mellkasára.

-Menni kéne...-,Szólalt meg 5 perc múlva.

-Aha...Most annyira nincs kedvem!-,Bújtam még jobban hozzá.

-Nyugi, mindjárt itt a hétvége!-,Bill...Valóban gyorsan eltelt az a két nap.Szombaton Jannet áthozta hozzánk Hannaht, akivel átmentünk Billékhez, mert Hannah már nagyon kíváncsi volt a lakásukra.:)Miután összeismerkedett Sarahval és Tommal, hármasban elmentek játszani, mi pedig Bill szobájába mentünk.

-Szeretlek!-,Suttogta a fülembe, miközben az ágyán feküdtünk.

-Én is téged!-,Csókoltam meg.Felültünk, így én az ölébe kerültem, úgy csókolództunk tovább.

-Bill!-,Szólatam meg miközben ő a nyakammal volt elfoglalva.

-Hm?-,Nem nézett fel, csak megfogta a kezem.

-Ezt most ne!-,Szóltam rá és kicsit elhúzódtam.

-Nem lehet?-,Kérdezte óvatosan és átölelt.

-Még nem...-,Nem néztem a szemébe.Magafelé fordította az arcom és megcsókolt...A napok csak teltek, és megint szerda volt.Billel a szobámban feküdtünk az ágyamon átölelve egymást.Bill a hátam kezdte simogatni, majd nemsokára rámfeküdt.Mosolyogva néztünk egymás szemébe, aztán csókolódzni kezdtünk.

-Szeretlek!-,Mondta és közelebb húztott magához.

-Én is téged!-,Bújtam a nyakához és megcsókoltam azt...Péntek este átmentem Billhez és a szobájában voltunk.

-Elmegyünk zuhanyozni?-,Kérdezte kisfiúsan és átölelt.

-Aha.:)-,Miután lezuhanyoztunk, csókolódzva visszatértünk a szobájába és utána nem nehéz kitalálni, hogy mi történtén.;)

-Imádlak, mondtam már?-,Szóllt meg Bill "utána" és egy puszit nyomott a vállamra.

-Eddig még csak a "Szeretlek!"-ig jutottunk el.-,Én mosolyogva.

-Akkor ezt a szörnyű mulasztást rögtön bepótolom!:)-,Csókolt meg.

-Hm, ok!-,Hagytam, hogy rámfeküdjön és megint megcsókoljon.

-Na, sikerült bepótolnom?-,Nézet rám mosolyogva.

-Hm...Még nem!-,Vigyorogtam szemtelenül.

-Hé, pimasz vagy!-,Nevetett édesen és megcsókolt.

-Na, mostmár bepótoltad!:)-,én

-Akkor jó!:)-,Feküdt mellém és magához húzott.

-Jó éjt, cica!:)-,Nyomott puszit a fejemre.

-Jó éjt, Bill!:)-,Pusziltam meg a mellkasát.Nemsokára elaludtunk.Reggel mellette ébredtem...

 

Hogy mi történt a nap további részében, kiderül a folytatásból.:)Légyszíves írjtok!:)Tschüs.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr33984338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása