HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

128. rész

Ancsika16 2009.04.10. 21:55

Hello!:)Here is the new part!:

 

Szia!Na mit mondtak???-,Én kíváncsian.

-Hannahnak lesz egy testvére!-,Jannet boldogan.

-Ajj, annyira irigyellek!-,én

-Te is szeretnél majd?:)-,Jan

-Jaj nagyon, csak nem most, max 7 év múlva, annál előbb nem nagyon.-,én

-Előtte tényleg kicsit korai lenne...Na megyek, hagylak titeket.:)-,Jan

-Ok, jó éjt!:)-,én

-Nektek is!:)-,Jan, aztán letettük.Bementem a szobába (mert addig a nappaliban voltam).Mikor beértem Hannah már Bill ölében aludt.

-Elmegyek zuhanyozni, ok?-,Én halkan.

-Ok, de majd őt is le kéne fürdetni.-,Bill

-Ha végeztem, lefürdetem, amíg zuhanyozol, ok?-,én

-Megcsinálom én, amíg te zuhanyozol, így hamarabb végzünk.:)-,Bill

-Van benne valami...Na megyek, akkor addig fürdesd meg!:)-,én

-Emma!:)-,Szólt utánam.

.-Hm?:)-,én

-Szeretlek!:)-,Bill

-Én is téged!:)-,Majd elmentem zuhanyozni.Mire visszaértem Bill és Hannah már átöltözve várt a szobában.

-Gyere nagylány, megágyazunk neked a vendégszobában, ok?-,én

-Nem aludhatnék inkább veletek?-,Hannah reménykedve.

-De!:)-,Bill

-Jössz középre?:)-,Kérdeztem a kislányt, miközben megágyaztunk.

-Ühüm.:)-,Hannah, aztán befészkelte magát közénk.

-Jó éjt!:)-,Oltotta le Bill a lámpát.

-Neked is!-,Mondtuk egyszerre.Billel átkaroltuk Hannaht, összekulcsoltuk az ujjainkat és elaludtunk...Reggel arra ébretem, hogy Hannah hozzámbújt.:)

-Szia!:)-,Köszöntem neki halkan, mert láttam, hogy Bill még alszik.

-Szia!:)-,Megölelt.:)

-Szerintem Haggyuk Billt még aludni, mi meg menjük le kaját csinálni, ok?-,én

-Aha.:)-,Hannah, aztán megfürdettem, és miután én is  lezuhanyoztam, lementünk a konyhába reggelit csinálni.Kb. 15 perc múlva kész lettünk.

-Felébreszted Billt?:)-,Gugoltam elé.

-Igen!:)-,Megölelt, aztán felrohant a lépcsőn.Én csak mosolyogva néztem utána...Hannah bement a szobámba és odasétált az ágyamhoz, aztán megpuszilta Bill arcát, mire ő felébredt.

-Szia!:)-,Köszönt neki.

-Szia nagylány!Felkeltetek?:)-,Bill, és felült.

-Igen, és már reggelit is csináltunk.-,Hannah büszkén.

-Ügyesek vagytok!Elmegyek zuhanyozni, jó?-,Bikl

-Jó!:)-,Hannah, és kisétált.

-Na, fent van már?-,Kérdeztem, mikor Hannah visszajött a konyhába.

-Épp zuhanyozik...Amíg nem jön, nézhetek tv-t?-,Hannah

-Nyugodtan, én meg felmegyek, megnézem, hogy hol tart.:)-,én

-Ok.:)-,Felmentem és bekopogtam a fürdő ajtaján.

-Bejöhetek?-,én

-Gyere!-,Bill

-Nem voltál mellettem...-,Bill szomorúan.

-Ne haragudj!-,Adtam puszit a szájára, aztán nekitoltam a falnak és megcsókoltam.

-Semmi baj!:)-,Ölelte át a derekam.

-Kimegyünk?-,Néztem a szemébe.

-A-a!-,Ingatta a fejét és lehajolt, hogy megcsókoljon.Átkaroltam a nyakát és közelebb húztam magamhoz, így csókolództunk egy darabig.

-Menjünk, Hannah már biztos vár!:)-,Mondtam kb. 10 perc múlva.

-Ok.:)-,Mégegyszer megcsókolt, aztán lementünk Hannahoz.Egész délelőtt a házban voltunk és játszottunk Luckyval, akit akkorra már visszahoztak Tomék, mivel egy napig náluk volt megőrzésen.:)12 fele csöngettek:

-Szia!Te gondolom Bill testvére vagy.:)-,Jannet

-Igen, Tom Kaulitz!:)-,Nyújtotta a kezét.

-Örülök, hogy megismerhetlek!-,Jannet mosolyogva, aztán bejöttek.

-Anyu!:)-,Szalad Hnnah Janhez és megölelte.

-Szia kicsim!-,Még beszélgettünk egy kicsit, aztán ők hazamentek, mi pedig négyen maradtunk a házban...

 

Hogy mit csináltak egész nap és hogy mi történt a szünet további részében, a folytatásból kiderül.:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr101052977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry25 2009.04.12. 14:09:35

Szia! Nagyon jó lett a rész! Várom a folytatást!=) Puszi

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.04.12. 19:52:23

Hello!:)
Köszi szépen!Most fogom felrakni!:)Tschüs.:)
süti beállítások módosítása