HTML

Hilf mir fliegen

Ez a story teljesen kitalált. Bill Kaulitz-ról és a Tokio Hotel-ről szól , plusz egy Emma nevű magyar lányról , akinek élete legnagyobb álma válik valóra...Hogy mi? A történetben kiderül.;) (Még valami: Az antikat kérem ,hogyha valami véletlen folytán megtalálják a blogomat , akkor a kommentekhez ne írjanak semmi rondát...Ha úgy érzik , hogy valami negatívumot okvetlen közölni szeretnének velem , azt az e-mailemen megtehetik: anett.scherer94@citromail.hu ) Minden jellegű káromkodás tiltott ebben a blogban! Ha valaki mégis szeretne egy-két nem éppen szalonképes kifejezést leírni , azt megkérem , hogy csillagozzon ki belőle pár betűt! Tschüs.:)

142. rész

Ancsika16 2009.06.21. 19:52

Hello!:)

Köszönöm a kommentet, hoztam a folytatást!:) Jó olvasást!

 

 

 

 

-Te kis egoista!:)-,Döntöttem hanyatt az ágyán.

-Nem is vagyok az!-,Bill

-Dehogy nem!Nagyon, nagyon, nagyon egoista vagy!-,Fogtam le.

-Menyjünk!-,Megpróbált felülni, de visszanyomtam.

-Na, most bezzeg menekülsz!-,én

-Neeem!Órákig itt tudnék még lenni veled, csak félő, hogy David baromira leszúrna érte.-, Bill

-Akkor tényleg menyjünk!Nem akarom, hogy szétrugják a hátsód!:D-,Felálltam, aztán a szekrényhez mentem.

-Te kis...!-,Ült fel.

-Na mi vagyok én?-,Vigyorogtam pimaszul.

-Szemtelen!Az vagy!-,Bill

-Miért?Ha azt mondom, hogy a feneked rugdossa szét David, az jobb?-,Én, ugyanolyan arckifejezéssel.

-Ne szemtelenkedj!-,Nézett rám kissé szúrósan, mire kinyújtottam a nyelvem.

-Miért, ha szemtelenkedek, mi lesz?-,én

-Ez!-,Elkapta a derekam és az ágyra rántott, aztán rám feküdt.

-Na, összenyomsz!:D-,én

-Mert annyira kövér vagyok, mi?-,Húzta fel a szemöldökét.

-Te?Súlyosan túlsúlyos vagy!:D-,én

-Na jó, te ma eldöntötted, hogy pimasz leszel?-Bill

-Ühüm.:)De te ezt is szereted, nem?-,Bújtam hozzá.

-De, meg minden mást is, ami veled kapcsolatos.-,Nyomott puszit a számra, utána felöltözött és elindultunk a stúdióba.

-Várj meg itt, egy perc és jövök!-,Csókolt meg, aztán eltűnt egy iroda-féleségben.5 perc múlva ki is jött.

-Kész is vagy?-,Csodálkoztam.

-Aha!Mondtam, hogy maradunk még egy kicsit.-,Ölelte át a derekam és elindultunk az egyik folyosón.

-Most hova megyünk?-,Kérdeztem kíváncsian.

-Hát, először megmutatom a próbatermet, aztán azt, ahol a dalokat szoktuk felvenni, ok?-,Nézett rám.

-Ok!:)-,Kb. 20 percig voltunk a stúdióban, utána haza mentünk, vagyis Billékhez.Kövekező hét csütörtökig Silviáék nyaralójában voltunk.Pénteken reggel arra ébredtem, hogy valaki néz:

-Jó reggelt!:)-,Simított végig az arcomon.

-Neked is!-,Mosolyogtam és közelebb csúsztam hozzá.

-Álmos vagy?-,Kérdezte kedvesen és átölelt.

-Ühüm...Kicsit későn feküdtünk le...-,Sóhajtottam mosolyogva, miközben viszaemlékeztem a vígjátékra, amit hajnali 3-ig néztünk.

-Szerintem lustálkodjunk még egy kicsit!...-,Nyomott puszit a vállamra és a nyakamhoz bújt.

-Benne vagyok!-,Öleltem át és belélegeztem az illatát.

-Elmegyünk fürdeni?-,Simogatta a hasam.

-Tőlem mehetünk!-,Álltam volna fel, de visszahúzott.

-Nem most rögtön goldoltam...-,Mosolyodott el és magára húzott.

-Egész nap pihenni akarsz?:)-,én

-Hm...Nem egy rossz ötlet!:)-,Csókolt meg.

-Mi lenne, ha elmennénk fürdeni, aztán megnéznénk valami horrort?-,Bill

-Felőlem jó!:)-,Emelkedtem meg egy kicsit, hogy megpusziljam az arcát.

-Csak ennyi?:)-,Bill

-Miért, mit szeretnél?:)-,Húztam az agyát.

-Hááát...-,Bill

-Lökött!:D-,Fordítottam a helyzeten és magam alá gyűrtem.

-Gyere közelebb!:)-,Nézett rám boci szemekkel, mire lehajoltam, ő pedig maga mellé rántott és átkulcsolta a derekam a lábával.

-Hé, ez gonosz volt!-,Dúzzogtam.

-Bocsi!-,Csókolt meg.Nemsokára elmentünk fürdeni.

-Mondanom kell valamit...-,Bill a kádban, elég szomorúan.

-Mit?Mi a baj?-,Fordultam felé.

-Nem fogsz örülni, nagyon nem...-,Bill

-Bill, mondd már el!Mi történt?-,Én egyre idegesebben.

-A jövő héten nem leszek itt...

 

Hogy Emma kiborul, vagy sem, a folytatásból kiderül!Most azért alakul így a story, mert keddtől Balatonon leszek, ezért nem tudom írni a történetet, mivel ahova megyek, ott nincs lehetőségem netezni, a részeket pedig igyekszem mindig a jelenhez igazítani, ezért van benne annyi ugrás.Remélem értitek, mit akartam mondani.XDAzért pár kommentnek örülnék, Balcsin meg megpróbálok ötletet szerezni a folytatáshoz.:)Elképzelhető, hogy holnap még felkerül egy rész, de nem biztos, ne haragudjatok!Ha addig nem írnék, mindenkinek jó pihenést!:)Tschüs.:)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hilfmirfliegen.blog.hu/api/trackback/id/tr691192442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Strawberry25 2009.06.24. 12:27:38

Szija!
Egyre jobb a blogod színvonala! Ügyes vagy!=)

Ancsika16 · http://www.billth.eoldal.hu/ 2009.06.30. 12:10:24

Hello!:)
Köszönöm szépen, nagyon aranyos vagy!:)Megpróbálok még ma írni, de nem ígérem...Tschüs.:)
süti beállítások módosítása